Beijing Zoo - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Beijing Zoo - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Beijing Zoo

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

19 Mei 2010 | China, Beijing

Hallo lieve allemaal,
Vandaag zijn we met z'n drietjes naar de Beijing Zoo gegaan. Echt een aanrader. Het is natuurlijk een totaal andere dierentuin dan we gewend zijn in europa, maar wel heel erg leuk om Panda's te zien.
Verder allerlei dieren gezien witte tijgers, leeuwen, giraffen en het aquarium. Chun is helemaal fan van vissen dus keek bij elk aquarium zijn ogen uit.
Toen viel hij in slaap, bij de adelaars en de gieren.. hij werd wakker bij de giraffen waren en daarna de kinderboerderij.. nou de speeltuin was een groot succes in het begin een beetje verlegen en daarna hup glijbaan op en af.... samen met papa klimmen en doen.. hij begon echt helemaal te glimmen!!!! zo gaaf om te zien. Een abonnement
ouwehand zal dus zeker wel aangeschaft worden want hij vint het zo geweldig!!!
Hij had een pandabeertje gekregen met een chinees jasje aan en hij loopt er helemaal mee te knuffelen.. hij liet zo duidelijk merken dat hij het fantastisch vond...hij heeft dat kennelijk nog nooit meegemaakt...echt dat blije koppie...dat doet een mens smelten!
Heel veel liefs van ons!

• 19 Mei 2010 - 12:46

Ria:

Heerlijk om hem zo te zien genieten,leuk voor jullie

• 19 Mei 2010 - 13:33

Bets:

Hallo,
    Oh leuk is dat als je een kind zo ziet genieten,en ouwehand is niet ver van Randwijk dat scheeld.
    Groetjes Bets

doei!
    dirk

• 19 Mei 2010 - 14:07

Rene, Brigitte, Teun:

Hoi Hoi, Wat fantastisch om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn met z'n drietjes. Ja ja daar gaat je hart sneller van kloppen als je ziet dat je kindje zoveel plezier heeft.

• 19 Mei 2010 - 14:11

Marina:

fijn dat jullie drie het geluk bij elkaar gevonden hebben en nog heel veel geluk en gezondheid gewenst in de toekomst

• 19 Mei 2010 - 14:33

Bart En Charell:

Aah.. dus dat wordt vissen met zn grote neef ;) hihi.. Leuk joh dat hij het helemaal geweldig vond! Wij vinden het geweldig om te lezen hoe het met jullie gaat. Hele dikke kus, Bart en Charell

• 19 Mei 2010 - 14:35

Leon En Yvette:

Hoi hoi,

Ook wij leven met jullie mee! Wat fijn dat Chun het zo naar zijn zin heeft. Echt heel erg leuk!! Geniet van elkaar en de mooie tijd daar!!!

Groetjes van ons

• 19 Mei 2010 - 14:51

Jan Anja En Joëlle:

O, wat fijn dat alles allemaal zo goed gaat.!
    En een abonnoment op ouwehand lijkt me voor Chun helemaal leuk!

Gr, Jan anja en joëlle

• 19 Mei 2010 - 14:56

Jacco & Monique:

Klinkt allemaal steeds leuker. Ben helemaal niet jaloers hoor!!!
    Nee hoor het is jullie allemaal van harte gegund. Zou hij de apenheul ook leuk vinden? Dan kunnen we een keer daten.
    Liefs van ons. Nog geen TA!

• 19 Mei 2010 - 16:21

Sonja:

Even een berichtje om jullie te laten weten dat ik jullie avonturen nog steeds op de voet volg.. zo leuk!! Nog even maar en dan begint het grote avontuur van naar huis gaan...

Dikke kus!

• 19 Mei 2010 - 16:35

Ans Jan:

hallo kids wat fijn te horen dat Chun het zo naar zijn zin heeft is het erg warm? we wachten op het volgende bericht gr pa ma

• 19 Mei 2010 - 17:04

Susanne:

Hallo Mirella, Toni en Chun,

Jullie verhalen zijn echt verslavend. Elke dag kijk ik even of er een nieuw berichtje is.
    Super leuk dat jullie zo genieten!

Groetjes Susanne

• 19 Mei 2010 - 17:05

Paul En Desiree:

Hoi hoi,

Het is heerlijk om jullie reisverslagen te lezen, de foto's te zien en zo op afstand mee te mogen genieten van jullie geluk.

Nog fijne dagen en daarna goede reis naar het eigen landje, dorpje, huisje en bedje.

Liefs, Paul en Desiree

• 19 Mei 2010 - 19:37

Buurman Erik:

Hallo Chun,
    Nog een paar nachtjes slapen en dan kun je samen met Niels gaan voetballen. Tot snel!

• 19 Mei 2010 - 19:58

Patrick, Ilse & Emma:

Haaa lieverds,
    Nog een paar dagen en dan weer lekker terug in Randwijk. Wat moet dat heerlijk zijn om zo met z'n drietjes thuis te komen!!! Wat een avontuur!! En ohhh wat een lief mannetje!! Heerlijk dat jullie het zo goed naar de zin hebben in Beijing. Lijkt ons een geweldige stad.
    Heeel veel liefs van ons!

• 19 Mei 2010 - 20:22

Rosas:

Hoi, hoi,

Leuk voor jullie om zo ook wat van het land van Chun te zien. Enne...misschien wel leuk om te weten: jullie huis staat er nog!!! :)

groetjes van LaRoSaS

ps. wat gaat de tijd snel, nog maar 4 dagen en dan zijn jullie weer thuis met jullie mannetje!

• 20 Mei 2010 - 05:30

De Willemsjes:

hoi alle drie,

ontzettend fijn dat het allemaal zo goed gaat en leuk om te lezen dat chun zo kan genieten van alles en van jullie ( en jullie van hem).
    het is nu aftellen he, nog een paar dagen en dan zijn jullie alweer thuis, zal wel een stuk rustiger zijn dan in beiing haha.
    goede reis naar huis alvast.
    groetjes willem, jeannet,chantal en marloes

• 20 Mei 2010 - 05:30

De Willemsjes:

hoi alle drie,

goede reis naar huis alvast.
    groetjes willem, jeannet,chantal en marloes

• 20 Mei 2010 - 13:04

Thomas En Rita:

Hoi schatten,
    Fijn dat Chun zo genoten heeft in de dierentuin.
    Veel liefs, knuffels voor alledrie, pa en ma.

• 21 Mei 2010 - 13:04

Mascha & Jasper:

Wat fijn dat jullie hem kunnen laten kennismaken met al die nieuwe leuke dingen. Heerlijk om jullie verhalen te lezen!
    KUS