dagje pearlmarket en science museum - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu dagje pearlmarket en science museum - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

dagje pearlmarket en science museum

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

20 Mei 2010 | China, Beijing

hallo,
vandaag een dagje pearlmarket en science museum.....
Pearlmarket was erg leuk alleen wel veel mensen die je naar binnen willen trekken...ook aan Chun trekken dus die was het snel zat... daarna naar het Science museum op de hoek van de straat, daar zijn allerlei leuke dingen voor kinderen van elke leeftijd... en ah ja meneer viel in slaap onder het lopen ernaar toe.. hij was zo ontzettend moe.. dus eerst maar een half uur met een slapend kindje gezeten en toen toch wakker gemaakt .... en ja hoor na een rondje lopen had meneer het toch wel naar z'n zin. Heerlijk zitten op een soort fiets in de vorm van een wesp en daarna een glijbaan... helaas voor Chun ging het allemaal dicht om half vijf dus we moesten vertrekken... vond hij niet leuk maar ja het moest toch... vanavond heerlijk gegeten bij een restaurant tegenover het hotel.. ennu ligt ons lieve mannetje te slapen.. hij is zo moe...