vertekdag - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu vertekdag - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

vertekdag

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

23 Mei 2010 | China, Beijing

hallo lieve mensen,
Vandaag is het zover, over 1,5 uur worden de koffers opgehaald en over 3,5 uur vertrekken we naar het vliegveld.

De planning is nog steeds dat we om 18:35 uur aankomen op schiphol met vluchtnummer cz0345
heel veel liefs van ons!

• 23 Mei 2010 - 07:35

Danny, Renate& Ilias:

Goeie reis terug!!

• 23 Mei 2010 - 07:40

Mascha En Jasper:

Tot vanavond lieverds!!

• 23 Mei 2010 - 09:56

Nini En Cees:

Welkom thuis met jullie zoon, in jullie eigen home. Wat een verandering voor allemaal.Heel veel geluk met jullie kind voor nu en in de toekomst, ook voor de opa's en oma's.
    groetjes.

• 23 Mei 2010 - 13:16

Ineke Van Der Meijde:

Welkom thuis.
    ik hoop dat jullie een hele fijne en gelukkige en liefde volle toekomst krijgen met jullie 3tjes. Ook de opa,s en oma,s heel veel geluk.
    Groetjes

• 23 Mei 2010 - 13:32

Jacco En Monique:

Hai lieverds,
    Nou wij tellen de uurtjes voordat jullie aankomen. We kunnen niet wachten om jullie schat life te zien. We maken de belofte van nov 2008 waar we zullen er zijn. Het is een lange weg geweest maar aan de andere kant hadden we toen niet kunnen voorspellen dat het uiteindelijk toch zo snel zou gaan. We wensen jullie alle goeds samen lekker rustig thuis.
    Veel liefs uit Apeldoorn.

• 23 Mei 2010 - 13:43

Marina:

goede reis en alvast welkom thuis wat zal chun zijn ogen uitkijken van zo`n wereldreis voor zo`n manneke

• 23 Mei 2010 - 23:03

Jacco & Monique:

Hai lieverds,
    Welkom thuis! Wat is het een schatje. We vonden het heel bijzonder om jullie terug komst mee te maken. Hopelijk zijn jullie goed thuis gekomen en ligt hij lekker in zijn nieuwe bedje.
    We bellen snel, veel liefs

• 24 Mei 2010 - 12:38

Julie And The Boys:

Safe travels home! You must be anxious to get back home.

• 24 Mei 2010 - 18:28

Wim En Charlotte:

Hoi Chun, Mirel en Toni, nu maar lekker genieten in Randwijk. Op dit moment zullen jullie wel in de auto zitten en gaat Chun naar zijn nieuwe plekje. Geniet er van, en zodra het kan komen we een keertje langs. Wim, Charlotte, Anne en Roosje

• 24 Mei 2010 - 18:48

Ria:

Heel veel geluk voor de rest van jullie tijd samen met Chun

• 25 Mei 2010 - 10:03

Gijs(collega) En Mar:

veel geluk en plezier met jullie leuke zoon, we hebben erg genoten van de site met jullie verhalen, nu zijn onze buren hun dochter aan het ophalen uit China (Bauke en Annemieke)die jullie nog getroffen hebben.... ook hun hebben een site waarop jullie op de foto met hen staan!. er g leuk en toevallig allemaal. we horen graag nog eens jullie verhalen (gijs dan via samen werken...)

• 26 Mei 2010 - 05:59

VROM:

Welkom thuis en heel veel geluk gewenst namens iedereen uit Druten

• 26 Mei 2010 - 12:31

Bart En Charell:

Jullie zijn nu al een paar dagen thuis met jullie kleine man. Wij hopen jullie snel weer te zien het is echt zo'n schatje!

• 26 Mei 2010 - 13:18

Ronald&Colette+boys:

Hoi daar met z'n drietjes !
    Welkom thuis, en rust lekker uit na al die vermoeidheid en positieve spanningen!
    De "roes" waarin jullie nu zitten duurt nog wel even, dus geniet ervan met elkaar!!!Ronald zit nu in Bensheim terwijl ik dit schrijf, maar we hopen jullie gauw eens te bezoeken als de tijd rijp is! Dikke knuffel voor Chun, en groetjes uit Almere van Ronald & Colette, Huguenson & Najdère Terlien

• 29 Mei 2010 - 21:06

Annelies En Jos:

Hallo , ben erg benieuwd hoe het met jullie in Randwijk gaat ...
    Komt daar nog een vervolg van , met foto als dat kan.
    Heel veel liefs Annelies en Jos

• 29 Mei 2010 - 21:07

Annelies En Jos:

Als het kan mogen ook meerdere fotos zijn hoor !
    Doei Annelies en Jos

• 31 Mei 2010 - 13:48

Kamer 58/59 Fin.:

Keigoed man en Jan hoopt dat Chun peren lust.

groetjes Manja, Lando, Ellie, Marion en Jan

• 01 Juni 2010 - 08:27

Marijke Cornelissen:

Hoi Mirella,
    Wij hopen dat jullie het erg leuk hebben gehad.
    Wat een schatje is Chun.
    Super leuke boy. Erg leuke foto's. Wij wensen jullie heel veel geluk.
    Geniet er maar lekker van. Een hele dikke kus van ons drietjes Hedy, Hetty en Marijke (kamer 23, gemeentehuis Druten)

• 02 Juni 2010 - 08:54

Sandra En Pim:

Hallo Mirella en Toni,

Terug uit China samen met jullie zoon. Wat een leuk ventje. Wat zal het spannend zijn voor jullie en zeker voor hem. Heel veel geluk, plezier en succes met jullie 3-tjes. Geniet er van.

• 02 Juni 2010 - 18:31

Erik En Mieke:

Hoi Toni en Mirella, welkom thuis met jullie mooie zoon!

Heel veel geluk samen, met jullie drietjes.
    Tot gaauw!

• 05 Juni 2010 - 19:40

Meursjes:

wat zullen jullie blij zijn dat jullie nu echt met zijn drietjes thuis zijn. ga er heerlijk van genieten voor nu en altijd !
    kus van ons