dagje pearlmarket en science museum - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu dagje pearlmarket en science museum - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

dagje pearlmarket en science museum

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

20 Mei 2010 | China, Beijing

hallo,
vandaag een dagje pearlmarket en science museum.....
Pearlmarket was erg leuk alleen wel veel mensen die je naar binnen willen trekken...ook aan Chun trekken dus die was het snel zat... daarna naar het Science museum op de hoek van de straat, daar zijn allerlei leuke dingen voor kinderen van elke leeftijd... en ah ja meneer viel in slaap onder het lopen ernaar toe.. hij was zo ontzettend moe.. dus eerst maar een half uur met een slapend kindje gezeten en toen toch wakker gemaakt .... en ja hoor na een rondje lopen had meneer het toch wel naar z'n zin. Heerlijk zitten op een soort fiets in de vorm van een wesp en daarna een glijbaan... helaas voor Chun ging het allemaal dicht om half vijf dus we moesten vertrekken... vond hij niet leuk maar ja het moest toch... vanavond heerlijk gegeten bij een restaurant tegenover het hotel.. ennu ligt ons lieve mannetje te slapen.. hij is zo moe...
Tot later!

Liefs van ons drie

• 20 Mei 2010 - 13:53

Ria:

Het is zeker vermoeiend voor zo,n kereltje al die nieuwe indrukken die hij opdoet.Nog even en dan komt de rust van een regelmatig leven in Randwijk,denk dat jullie er wel aan toe zijn.

• 20 Mei 2010 - 14:12

Annelies En Jos:

Hallo allemaal,
    wat is het toch leuk om jullie verslagen te lezen.
    Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben.Nog maar heel even en dan zijn jullie weer in Randwijk.
    Liefs Annelies en Jos

Veel plezier nog!

Gr. Jan anja en joëlle

• 20 Mei 2010 - 18:58

Erik En Marianne:

Gelukkig laat je hem ook nog een beetje bijkomen van deze intensieve dagen!

• 21 Mei 2010 - 05:49

Ellen :

Hoi lieverds,

Kon afgelopen dagen niet jullie berichtjes lezen, maar heb net weer helemaal zitten genieten van je reisverslagen en de nieuwe foto's. Wat een lekker ventje, maar dat hoeft niemand jullie te vertellen natuurlijk.
    Hele dikke kus en tot snel :-)
    Ellen

• 21 Mei 2010 - 06:10

Bets:

Hallo jullie drietjes,
    Ja Chun zal zeker moe zijn het is ook niet niks voor zo een ventje wat hij de laatste tijd allemaal beleefd.Maar wel ontzettend leuk allemaal,wat zal hij nu en in de toekomst blij zijn met zulke ouders als jullie.Geniet nog van de laatste paar daagjes.Groetjes

• 21 Mei 2010 - 07:40

Bart & Charell:

Dag lieve mensen,
    Nog 2 dagen!! En dan kunnen wij ons neefje eindelijk ontmoeten! :)

Het is wel een
    DOE-"vakantie" zeg.. Lekker bijkomen straks wanneer jullie thuis zijn.

Wij wensen jullie alvast een hele goede reis/vlucht! Hopelijk kan je Chun vermaken al die uur in het vliegtuig!

Wij hebben heel erg zin in zondag! Tot dan!! Dikke kus Bart & Charell

• 21 Mei 2010 - 08:02

Patrick, Ilse & Emma:

Wij wensen jullie een heel fijne terugreis!! en geniet straks lekker samen de eerste tijd samen thuis!

Liefs!!

• 21 Mei 2010 - 09:43

Thomas En Rita.:

Hallo Toni, Mirella en Chun,
    Fijn dat jullie toch zoveel zien, en dat het voor Chun ook leuk is.
    Wij zijn ook weer thuis, en Quibus weer opgehaald.
    Lieve groetjes, ook van Ans en Jan, knuffels pa en ma.

• 21 Mei 2010 - 11:21

Frans En Dirja:

Een hele goede reis gewenst met z'n 3tjes naar Randwijk....
    Groetjes van Frans en Dirja en de kids (Gerson studeert bij opa en oma..., dus het is relaxen in Randwijk)