De Chinese muur - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu De Chinese muur - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

De Chinese muur

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

18 Mei 2010 | China, Beijing

Vandaag zijn we naar de Chinese muur geweest.. heen in de bus was het krijsen maar goed gelukkig begrijpt iedereen in de bus het.. eenmaal daar.. de weg omhoog naar de muur allemaal kraampjes met mensen die van alles willen verkopen.. gelukkig is Chun daar niet vatbaar voor en loopt stoicijns door.. heerlijk gewoon.. toen een eindje gewandeld met papa over de muur . Het is echt een enorm indrukwekkend bouwwerk en je ziet het werkelijk over de bergen gaan... terug ook weer langs de kraampjes en toen kwam er een grote onweersbui aan... gelukkig op tijd bij de bus.. in de bus viel onze grote schat in slaap en bij het hotel werd hij wakker... net effe voetballen met papa op de kamer en nu lekker in bad het is immers hier al weer half zes.
Cor, Marije en Syb... zijn voeten zijn 150-170 mm groot.. dus 15-17 centimeter.. hier werken ze namelijk niet met schoenmaten.....
Gerson hoe is het met de examens?
Charell, hij draagt graag jullie t-shirt van papa en mama's kanjer...
Iedereen in Randwijk... we zijn bijna weer terug!!! na een stad als Beijing zal Randwijk echt een verademing voor de kleine man zijn hopen we.
Ria, vlaag van herkenning dus een krijsend kleinkind in de buggy :)
oh ja en Jos.. ze kennen hier geen supertje speciaal dus ja die mis ik wel....
heel veel liefs,
Toni, Chun en Mirella

• 18 Mei 2010 - 09:47

Ans Jan:

hallo alle drie wat fijn dat jullie het leuk hebben al weer een dag minder groeten pa ma

• 18 Mei 2010 - 09:59

Annelies En Jos:

Hallo, nu gaat het snel.....jullie zijn er zo weer.
    Weer een leuk verhaal, en volgens mij als jullie in Nederland zijn wordt het een ritueel om savond te voetballen.
    En niet te vergeten in bad. Dat wordt dus met een teiltje op de douche
    als ik goed ben informeert.
    Liefs Jos en Annelies

• 18 Mei 2010 - 11:13

Bets:

Hallo Tony,Mirella en Chun
    Wat een leuk ventje joh,wat een leuke foto hij zwaait leuk hoor.
    Het schiet al lekker op voor jullie bijna weer naar huis met jullie knul.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Bets

• 18 Mei 2010 - 11:18

Ria:

Likt me heel indrukwekkend de chinese muur en idd Randwijk zal een verademing zijn na alle hectiek [ben zelf geboren in randwijk]

• 18 Mei 2010 - 11:29

Thomas En Rita:

Hallo schatten,
    Fijn dat alles goed is.
    Groetjes en liefs uit Harderwijk, knuffels pa en ma.

• 18 Mei 2010 - 12:37

Manon:

Hey Mirella , Toni en CHUN !!

Echt fijn dat het goed gaat en blijkbaar hebben jullie het ook harstikke leuk met elkaar !!. Er staan ook hartstikke leuke foto's op!!

Tot gauw

• 18 Mei 2010 - 13:35

Gerson:

Nederlands ging prima gisteren, nog 6 examens te gaan.
    Kan Chun goed voetballen? Wel handig met een pannaveldje voor de deur :)

Tot snel!

• 18 Mei 2010 - 13:40

Ineke Van Der Meijde:

hallo allemaal,
    wat fijn dat het goed gaat allemaal.
    Ik hoop dat jullie over een paar dagen een hele goede reis hebben naar dit kleine dorpje.
    Blijf nog even genieten wat al het moois daar.
    Groetjes Ineke

• 18 Mei 2010 - 17:01

Marianne En Rien:

Wat een lief jochie daar kun je trots op zijn .Straks weer lekker thuis en van hem genieten. Een goeie thuisreis en verwen hem niet teveel.
    Liefs Rien en Marianne

• 18 Mei 2010 - 19:25

Bart & Charell:

Het komt steeds meer dicht bij dat jullie straks lekker thuis zijn met jullie mannetje! Wat zullen jullie blij zijn om lekker thuis te komen met de kleine man. Dan kan hij eindelijk zijn leven beginnen, in een mooie omgeving.. met al zijn eigen dingen! Het is zo leuk om de foto's van Chun te zien.. Geef Chun van ons een dikke knuffel.. en natuurlijk ook een knuffel voor jullie! Liefs Bart en Charll

• 19 Mei 2010 - 05:48

Jan Ans:

natuurlijk ook de groeten van Wil en Wim uit Frankrijk ma

• 19 Mei 2010 - 08:16

Jos H:

Mirella,

Het supertje speciaal staat al klaar voor je. Bovenste lade !!!

Smakelijk !!

• 19 Mei 2010 - 11:36

Thomas En Rita.:

Hoi lieve Toni, Mirella en Chun,
    Wat een mooie foto's weer van Chun. We kijken alweer uit naar jullie volgende berichtje.
    Nog fijne dagen, heel veel liefs, pa en ma.