Dagje papierwerk en een dagje wandelen - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Dagje papierwerk en een dagje wandelen - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Dagje papierwerk en een dagje wandelen

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

17 Mei 2010 | China, Beijing

Hallo,
Gisteren een dagje papierwerk gehad en 's avonds wezen eten met de fam. Moerkerken.. erg gezellig in een private dining room.. gelukkig konden wij geen chinees en zij geen engels dus handen en voetenwerk.. maar eerlijk is eerlijk het eten was prima en Chun heeft prima gegeten.
Vandaag zijn we wezen shoppen om wat speelgoed te halen voor Chun na veel zoeken nog wat auto's gevonden en een vliegtuigje..
nog even in het park gewandeld alleen daarna was hij het zat en ja hoor een krijsend kind in de buggy... nu zitten we lekker op onze kamer en hij loopt rond te hollen door de kamer... morgen naar de Chinese muur en dan nog een paar dagen voor de dierentuin, de pearl market en het plein van de hemelsevrede...

Dikke kus van ons alle drie!!!

ps Gerson succes met je examens!

• 17 Mei 2010 - 07:51

Annelies En Jos:

Hallo
    Toni Mirella en Chun,
    Zo dat belooft ook weer een mooie dag te worden.
    Veel plezier , en ik blijf je volgen hoor.
    Mooi foto's weer , groen staat hem toch ook hoor !
    Groetjes Annelies en Jos

• 17 Mei 2010 - 08:09

Ans Jan:

hallo Toni Mirela Chun wat ziet hij er leuk uit wat een knul wij zijn ook aan het aftellen gr pa ma

• 17 Mei 2010 - 08:33

Jacco En Monique:

Hai Fam.
    Leuk he zo'n krijsend kind in de buggy tja zelfs dat is toch leuk!
    Geniet lekker.
    Liefs van ons nog steeds in afwachting van de TA!!!!

• 17 Mei 2010 - 08:43

Thomas En Rita.:

Hoi lieve Toni, Mirella en Chun,
    Hoop dat jullie nu door de paperassen heen zijn.
    Geniet nog van jullie verblijf daar, het is nu zo weer zondag.
    Veel liefs en knuffels, pa en ma.

• 17 Mei 2010 - 09:27

Bart & Charell:

Dag lieve Toni, Mirella en lieve Chun..

Wat is het toch leuk om te lezen.. Wij kijken echt uit naar zondag!

Het is een leuk mannetje!

Geniet nog even van jullie verblijf in China.

Dikke kus van ons!!

• 17 Mei 2010 - 12:42

Thomas En Rita:

Lieve schatten,
    We hebben al een stekkie gevonden. De bibliotheek in Nunspeet.
    Lieve groetjes en knuffels, pa en ma.

• 17 Mei 2010 - 12:44

Jos:

Mirella,

Ik blijf lekker jullie reis en belevenissen volgen op de site. Geniet er maar lekker van !!!
    P.s het is weer maandag, wat is de bestelling ???

groetjes Jos H.

• 17 Mei 2010 - 13:37

Bets:

Hallo,
    Zo alweer een mooi verslag van jullie drietjes.Wat beleven en zien jullie erg veel van het geboorte land van jullie zoon,prachtig.
    Groetjes Bets

• 17 Mei 2010 - 14:38

Rene, Bri En Teun:

Hoi alledrie, Zo te lezen genieten jullie volop van elkaar en van een mooi China. Wat is het toch een heerlijk ventje om te zien. Het aftellen is begonnen, nog een paar daagjes en dan weer terug naar huis. We blijven jullie verhalen volgen. Liefs Rene, Brigitte en Teun

• 17 Mei 2010 - 15:11

Peter Dirkje:

hallo lieve luitjes
    net weer effe bij gelezen
    wat een scheet in zijn groene outfitje
    liefs van ons

• 17 Mei 2010 - 18:10

Ria:

Hallo fijn dat het papierwerk nu achter de rug is en heerlijk he een huilend kind in een buggy.Stond vanmiddag met m,n krijsende kleinzoon in de rij bij het kruidvat.ZWETEN

• 17 Mei 2010 - 19:20

Fam. Van Der Wal:

Welkom bij de club van 'Ouders van Kleine Zelfstandigen (Peuters)'!

Wat moet er veel op dat kereltje afkomen. Gelukkig kan hij binnenkort bijkomen in het rustige Randwijk.

• 17 Mei 2010 - 19:39

Marjo En Nico:

Hey buufjes

Heel erg goed om te lezen dat alles zo goed gaat en dat jullie er samen zo veel van genieten
    We lezen jullie verslagen iedere dag
    nog een paar daagjes en dan zijn jullie weer in het kikkerlandje terug.

heel veel groetjes en kusjes ook van de kids.

• 17 Mei 2010 - 20:51

Annette:

Lieve Toni, Mirella en Chun,

Allereerst wil ik Chun feliciteren omdat hij twee prachtmensen als ouders heeft gekregen, wat een bofferd!

Toni en Mirella jullie gefeliciteerd met jullie zoon Chun :-)

Wat een heerlijk mannetje om te zien en volgens jullie verslagen, die ik nu eindelijk allemaal gelezen heb, ook een heerlijk eigenzinnig karakter. Past wel aardig in de familie, dacht ik zo... ;-)

Ik wens jullie nog een paar heerlijke, mooie en bijzondere dagen toe daar ( in Verwegistan ), geniet er lekker van en een goede reis naar huis gewenst.

Blijf ons op de hoogte houden!

Een groet met een knuffel voor jullie alle drie.

Annette, Sam en David.

• 18 Mei 2010 - 07:47

Nathalie:

Hoi, hoi,

Ik heb net even jullie heerlijke vent aan Maartje laten zien. Wij zijn allebei verkocht!
    Geniet er nog een paar dagen van daar en ik blijf jullie volgen....

Liefs Nathalie

• 18 Mei 2010 - 13:33

Gerson:

Bedankt! Jullie veel plezier!