Het zomerpaleis; Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Het zomerpaleis; Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Het zomerpaleis; Beijing

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

15 Mei 2010 | China, Beijing

Vandaag heerlijk een dagje vrij, dus we kwamen 's ochtends Gerard en Carla tegen die ook het idee hadden om naar het zomerpaleis te gaan evenals wij. Dus besloten we gezellig met z'n allen te gaan.
Na wat gespring midden op de weg kregen we nog steeds geen taxi, dus maar in het hotel vragen of zij een taxi wilden bellen. Binnen vijf minuten kregen we een taxi en hup met z'n allen naar het zomerpaleis.
Het was prachtig om te zien en te beleven, maar men wat een drukte.
Achteraf bleek dat er maar liefst 40.000 mensen aanwezig waren...

Drie kinderen van Carla en Gerard zijn blond en waren dus echt een toeristisc he attractie.... maar we hebben de meeste chinezen van hun af kunnen slaan. een keer heeft Carla gewoon geroepen 100 dollar... toen waren ze zo weg..

De taxi terug was een hele onderneming maar uiteindelijk zijn wij met Yante, Joran en Xander naar het hotel gekomen en Gerard, Carla, Kathy en Marit en Shanna kwamen later.
In het hotel kwamen we ook een aantal anderen tegen die uit andere provincies kwamen. Echt super leuk om hun kinderen ook te zien!
Chun is net in bad geweest en is nu aan het spelen met Toni. Het liefst zo gek mogelijk....

Vanavond weer een verrassing wat we gaan eten, we proberen het hotel aangezien we best moe zijn van het bezoek aan het zomerpaleis.

Heel veel liefs en tot later

• 15 Mei 2010 - 09:38

Thomas En Rita:

Lieve Toni, Mirella en Chun,
    Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad, nu maar weer uitrusten.
    Heel veel liefs en knuffels, pa en ma.

• 15 Mei 2010 - 10:04

Annelies En Jos:

Net terug van boodschappen doen , en dan even snel kijken of er weer iets van jullie op staat en yes er staat weer een heel verhaal.
    Wat een drukte zeg,maar goed dat het niet hier in Nederland zo druk is.
    Lekker rustig vinden wij hier prima.
    Ben weer benieuwd naar het volgende verhaal.
    Groetjes liefs van Jos en Annelies

• 15 Mei 2010 - 10:06

Jan Anja En Joelle:

Wat fijn dat jullie het zo fijn hebben met Chun!!
    En nu lekker uitrusten!

Groetjes Jan anja En Joëlle

• 15 Mei 2010 - 10:15

Joop En Ans:

Hallo , Goed om te lezen dat jullie zo'n fijn gezinnetje vormen. Heel veel geluk. En wij hebben er weer een trotse opa en oma op de camping bij. Groetjes, Joop en Ans.

• 15 Mei 2010 - 10:18

Ans Jan:

leuk bericht je gaat de hele camping over erg leuk gr pa ma

• 15 Mei 2010 - 10:25

Rene, Bri En Teun:

Prachtig om te lezen dat alles goed met jullie gaat. Geniet nog van de komende dagen in China. En we blijven jullie verhalen op de voet volgen. Lieve groetjes Rene, Bri en Teun

• 15 Mei 2010 - 10:28

Sjors En Maaike:

Hoi lieverds,

Wat een geweldig mannetje hebben jullie en wat hebben jullie al veel meegemaakt! We kijken nu al uit naar de thuiskomst en we zullen er voor jullie zijn ;)

Liefs Sjors en Maaike.

• 15 Mei 2010 - 11:00

Cor, Marije En Syb:

He Chun, pa en ma,

Leuk om alles te lezen. We kijken uit naar volgende week zondag...
    Mirel, hoe groot zijn z'n voeten?

Hier ook alles goed. Onze kleine is al 6kg.

Cor, Marije en Syb

• 15 Mei 2010 - 14:41

Ria:

Leuk dat jullie samen kunnen genieten van China en de kids.Schept denk ik een echte band
    veel plezier

• 15 Mei 2010 - 15:04

Klarie Van Den Berg:

Hallo Mirella, Toni en Chun,
    Heb een foto van Chun uitgeprint en aan mijn ouders laten zien. En natuurlijk ook de foto van een trotse moeder en met pappa in het zwembad. Zij vonden het een lief manneke en al een groot kind. Jullie moeten de groeten hebben van mijn ouders. Vind het leuk om jou reisverslagen te lezen. en zo met jullie mee te leven. Wens jullie met Chun nog een fijne week in China toe.

Groetjes van ons en een kusje voor Chun, Klarie.

• 15 Mei 2010 - 15:07

Francine:

Hoi Mirella, Toni en Chun
    Goed te horen dat het allemaal goed gaat daar. Die kleine Chun lijkt me een echt lekker mannetje. Geniet van elk moment! Heel veel liefs en groetjes van Francine (en de mannen)

• 15 Mei 2010 - 15:36

Bets:

Hoi Toni,Mirella en Chun
    Ja jullie zullen inderdaad moe zijn.het is ook een hele ingrijpende belevenis in jullie leven.Maar wel iets prachtigs toch ?
    Geniet ervan.
    Groetjes Bets

• 15 Mei 2010 - 18:10

George En Renate:

Hallo buurtjes,
    We volgen jullie op de voet en vinden het heel leuk als er weer nieuwe foto's op de site zijn gezet. Geniet maar fijn van deze bijzondere tijd. Tot gauw, George en Renate

• 16 Mei 2010 - 07:28

Nathalie:

Hoi, hoi,

Wat heerlijk dat alles zo goed gaat. Samen met de mannen volg ik jullie op de voet. Ik moet van Wesley tegen Chun zeggen dat hij een hele mooie stoere pet heeft uitgekozen!

Groetjes,
    Nathalie

• 16 Mei 2010 - 10:34

Gerson:

Fijn dat alles zo goed gaat!
    Ik zal aan jullie denken en voor jullie bidden voor ik morgen aan m'n eerste examen begin ;)

'k Zie naar jullie uit! Volgens mij krijg 'k d'r een hele stoere buurjongen bij!

Liefs en een high five voor Chun!

• 16 Mei 2010 - 12:25

Fam. Van Der Wal:

Hallo Familie Brienissen,
    Leuk om de hele reis met jullie mee te beleven. Op deze manier is de afstand tussen Randwijk en China niet zo groot.
    Groetjes van Erik, Marianne, Niels en Marloes.

PS
    Marloes heeft al een mooie tekening voor jullie gemaakt en gaat nu de brievenbus in.

• 16 Mei 2010 - 15:58

Linda En Sander:

hoi Mirel en Toni,
    mooi te lezen hoe het met jullie drietjes gaat. En super om eens te zien wie nu jullie Chun is. Zo te lezen (en te zien)klikt het enorm. Wij zijn blij voor jullie.
    Liefs van Linda en Sander

• 16 Mei 2010 - 19:59

Patrick, Ilse & Emma:

's avonds altijd even spieken wat jullie hebben meegemaakt...we volgen jullie helemaal!! Leuke foto's en wat een mooi manneke!
    Heel veel liefs van Patrick, Ilse & Emma!!!

• 16 Mei 2010 - 20:31

Fam. Van Der Wal:

Wat maken jullie al veel mee samen! En volgens mij geniet Chun er al helemaal van! Super!

• 16 Mei 2010 - 20:56

Corine:

Wat leuk dat jullie zo op afstand te volgen zijn. Heel bijzonder en indrukwekkend wat jullie meemaken! Ik wens jullie een hele gelukkige tijd toe! En een knuffel voor Chun!
    Liefs, Corine, Martin, Hilde en Fien vanuit Utrecht.