De reis naar Beijing en de eerste dag - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu De reis naar Beijing en de eerste dag - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

De reis naar Beijing en de eerste dag

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

14 Mei 2010 | China, Beijing

Hallo lieve allemaal,
Wat lief en leuk al die berichtjes van jullie!
We hebben de vliegreis weer gehad. Afscheid genomen van de provincie waar Chun vandaan komt. We hadden hem verteld aan de hand van het boek met een vliegtuig. dus hij vond het fantastisch om vliegtuigen te zien, maar om nu in zo'n gordel stil te zitten.. nee dat is toch niet zo'n geweldig plan. maar ja helaas het moest..
uiteindelijk had hij de ipod van mama en kon hij een spelletje doen... (hij kan jou bijna inhalen met papierpropjes gooien Joost...) Na een wat harde landing.....stond hij te springen van blijdschap dat we er waren.de gids stond al op ons te wachten.. dus hup snel inchecken en dan snel naar de kamer lekker in bad.. dat blijft zijn favoriete bezigheid.. hij heeft zo'n lol in bad..
in slaapvallen is altijd nog lastig, maar goed dat maakt niet uit, geduld is een schone zaak. Vanochtend eerst proberen uit te slapen..... om half zeven was hij wakker maar als wij doen alsof we slapen gaat hij uiteindelijk ook weer slapen... dus we hebben het kunnen rekken tot negen uur.. toen moesten we nog haasten want het ontbijt is maar tot tien uur.. toen aan de wandel naar het olympisch park.. mooi om te zien, maar hij was het snel zat dus lekker in de buggy... daarna nog wat boodschappen gedaan en nu effe lekker rustig aan doen op de kamer.
als het goed is komen morgen ook de anderen weer in het hotel aan en zijn we weer met alle stellen. we zijn natuurlijk heel benieuwd naar de andere kinderen, daar zitten ook kinderen bij van meer Chun zijn leeftijd.
Beijing is echt een grote stad met zo'n 17 miljoen mensen....netzoveel als heel nederland het is echt ongelovelijk maar waar en best indrukwekkend moet ik zeggen..
Chun zit intussen nu lekker zijn watermeloen op te peuzelen.. het is echt een koekiemonster dus we proberen nu fruit...dat is iets gezonder dan al die koekjes :)
Heel veel liefs van ons drie

• 14 Mei 2010 - 09:13

Bart & Charell:

Gelukkig is de reis goed gegaan.. Wat is zo'n ipod dan toch handig he! .. Ik hoop dat jullie thuis een bad hebben, als hij dat zo geweldig vind. Anders wordt het heel vaak naar het zwembad gaan denk ik ! ;) Nog heel veel plezier, en wij zien jullie over 9 dagen weer! Dikke kus Bart & Charell

• 14 Mei 2010 - 09:31

Charell:

WAT IS HET TOCH EEN LEKKER VENTJE!!

• 14 Mei 2010 - 09:44

Jacco & Monique:

Goed om te lezen dat jullie weer een stap dichterbij zijn. Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft maar ja ik had ook niet anders verwacht. Geniet nog even van Beijing en nu de dagen aftellen voordat jullie lekker naar huis kunnen.
    Veel liefs van ons en kusjes voor Chun.

• 14 Mei 2010 - 10:33

Thomas En Rita.:

Lieve Toni, Mirella en Chun,
    Wat fijn dat het zo goed ging, het vliegen met Chun.
    Pa zegt, het wordt een hele sterke vent.....
    Wat een lief manneke.
    Heel fijne dagen daar, groetjes en knuffels voor jullie drieën, liefs pa en ma.

• 14 Mei 2010 - 10:48

Jeannet:

leuk te lezen dat alles zo goed gaat.
    het is echt een lekker kereltje en zo stoer.
    ik heb hier ook een paar glimmende(van trots)grootouders op de camping nu, dat is echt geweldig om te zien en te horen, ze zijn er helemaal vol van.
    geniet er nog lekker van
    groetjes

• 14 Mei 2010 - 11:08

Ans Jan:

hier nog even een berichtje van ons wat een leuke fotos Jeannet kwam mijn roepen veel liefs pa ma

• 14 Mei 2010 - 11:34

Frans En Dirja:

Wauw, wat doet dat veel, zo'n prachtmannetje en hoe jullie elkaar nu al behoorlijk kennen... papa en mama en Chun, familie Brienissen, hartelijk welkom binnenkort in Randwijk! Dikke knuffel! Frans en Dirja en kids

• 14 Mei 2010 - 13:05

Toos En Piet Houben:

Hoi Lieverds, Wat Leuk om het zo samen met jullie zo mee te maken.
    Wij genieten van jullie verslagen.
    Heel veel plezier nog Samen en heel veel Liefs,
    Toos en Piet.

• 14 Mei 2010 - 13:26

Rene,Brigitte,Teun:

Ha die Chun, wat ben jij een lekker kereltje. Teun kan niet wachten om met je te spelen. Hij is al net zo'n koekiemonster als jij. Je papa en mama moeten er maar aan wennen om vroeg op te staan want uitslapen zit er niet meer in hoor! Tot over 9 dagen. Liefs Rene, Bri en Teun

• 14 Mei 2010 - 17:49

Annelies En Jos:

Het is nu al genieten als ik jullie zie.
    En ja Papa en Mama het uitslapen zal voorlopig wel voorbij zijn.
    Want negen uur dan mag je toch al wel in je handen klappen hoor.
    Liefs Annelies en Jos

• 14 Mei 2010 - 18:10

Ria:

Fijn dat het vliegen goed ging,jullie moeten immers nog verder vliegen.Het lijkt me een heel gezonde 3 jarige ondernemende peuter,dus handen vol voor jullie.
    veel plezier

• 14 Mei 2010 - 18:24

Danny, Renate& Ilias:

Ha broertje en schoonzusje, als ik het zo bekijk heeft ie al een aardige eigen willetje. Haha. Wel een leuk en levendig mannetje.
    Succes verder!!

Groeten van ons 3..

• 15 Mei 2010 - 06:06

Ellen En Richard:

Hoi lieverds,
    Fijn te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Hij is al helemaal klaar voor het WK zo te zien :-)
    We krijgen geen genoeg van de verhalen en foto's... veel plezier en geniet!
    Dikke kus, Ellen en Richard

• 15 Mei 2010 - 07:18

Mascha & Jasper:

Hoi lieve schatten, wat fijn dat de reis goed is gegaan. Volgende week natuurlijk ook nog een aardig eindje voor de boeg. Maarre; 9.00 uur is volgens mij heeeeel luxe dus wen daar maar niet teveel aan ;-)
    KUS

• 15 Mei 2010 - 08:50

Paul En Desiree:

Hoi hoi,

Wat mooi dat oranje zijn lievelingskleur is. Dat is al echt Nederlands!

Fijne dagen in Beijing.

Lieve groet,