12 mei bezoek aan tempel en public security Bureau - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu 12 mei bezoek aan tempel en public security Bureau - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

12 mei bezoek aan tempel en public security Bureau

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

12 Mei 2010 | China, Guangzhou

Hallo allemaal,
Elke keer weer een hele leuke verrassing jullie reacties!
Vandaag zijn we eerst naar een tempel in Guangzhou geweest.. voor ons wel interessant, maar voor
Chun toch wel minder, wat heel begrijpelijk is natuurlijk. Toen pasfoto's maken van Chun voor zijn visum naar Nederland. Daarna hadden we 1,5 uur vrij om te lunchen (ff snel naar de KFC) , terug op de hotelkamer wilde meneer graag in bad spelen.. nou ja dat kan natuurlijk. hup bodempje water in bad en hij heeft de grootste lol! Daarna naar het public security bureau. Daar kregen we zijn bewijs van adoptie waarmee hij morgen mee kan vliegen naar Beijing. Tja en hij had gezien dat wij Noodles hadden gekocht voor morgen als lunch even snel met gekookt water altijd handig dan een lunch plek te zoeken behalve de McD of de KFC. Maar meneer had dit al de hele dag op het oog en dus bleef erom zeuren.. conclusie : meneer heeft heerlijk een grote bak noodles leeggegeten ongeveer een uur voordat we met z'n allen gingen eten in een restaurant helemaal gezellig! onze gids was er ook bij en dat maakte het voor ons makkeljker aangezien zij al besteld had en het prima eten was! Chun had er alleen niet zo'n zin in, logisch hij had net een grote bak noodles op.. en ze hadden geen noodles zonder stukjes vlees, vis of wat dan ook..hij vist namelijk alle kleine stukjes uit zijn eten. Dus Toni kon snel met hem visjes gaan kijken in de binnenvijver.. altijd goed. Na het eten nog even in bad en toen naar bed. Hij ligt nu heerlijk te slapen en aangezien het hier ook half elf is duiken wij zo ook het bed in.
Morgen is immers een spannende dag. We vliegen morgen aan het einde van de middag weer terug naar Beijing en we moeten de koffer inpakken en Chun zijn rugzakje met speelgoed!
Tot snel!
Dikke knuffel van ons drie!

• 12 Mei 2010 - 14:46

Jan Anja En Joelle:

Succes morgen!

Groetjess Jan Anja En Joëlle

• 12 Mei 2010 - 14:54

Monique:

Hai Lieverds,
    Ik wordt gek van mezelf, als straks blijkt dat jullie veel hits hebben op deze site zijn ze van mij. Heerlijk om te horen dat het goed gaat. Nu even de eerste hobbel, vliegen met jullie mannetje maar dat gaat vast goed komen! Zorg gewoon voor noodles in de tas!!! Naast zijn speelgoed natuurlijk.
    Liefs van ons

goeie reis morgen
    liefs

• 12 Mei 2010 - 15:03

Hans, Esmeralda:

Nog gefeliciteerd met jullie mannetje. Succes morgen met de vlucht en we zien er naar uit jullie weer te zien in Beijing kunnen we onze mannekes bewonderen.

groetjes Hans, Esmeralda, Yulin & Deng

• 12 Mei 2010 - 15:10

Ria:

fijne reis morgen en volgens mij weet Chun precies wat hij wil.

• 12 Mei 2010 - 15:10

Ria:

fijne reis morgen en volgens mij weet Chun precies wat hij wil.

• 12 Mei 2010 - 15:43

Charell:

Wat leuk dat hij kan aangeven wat hij wilt, terwijl de taal toch echt heel erg verschillend is. Ik ben zo benieuwd naar Chun! Bart en ik zijn ook dol op Noodles.. Dus als wij een keer zouden moeten oppassen... KOMT HET HELEMAAL GOED!! hihi Dikke kus voor jullie !!

• 12 Mei 2010 - 16:09

Thomas En Rita.:

Lieve Toni, Mirella en Chun,
    Goede reis morgen, en veel plezier in Beijing.
    Liefs en knuffels, pa en ma.

• 12 Mei 2010 - 16:18

Ans Jan:

hele goede groeten pa mareis morgen

• 12 Mei 2010 - 16:35

Angela:

Ha die papa en mama,
    gefeliciteerd met jullie ventje. En een goede reis morgen.

• 12 Mei 2010 - 17:01

Wil Wim:

Nou chun weet precies wat hij lekker vind. Heel veel succes morgen, spannend hoe het kleine mannetje het vind! Lieve luitjes een fijne reis.
    Groetjes wim en wil

• 12 Mei 2010 - 17:50

Menno:

Hallo Mirella en Toni,

Hartstikke fijn dat alles zo goed gaat. Geniet er van, want dat hebben jullie ook dik verdiend na al die voorbereidingen. Ik blijf jullie verhalen met belangstelling volgen. Nog een fijne tijd in China samen en alvast wel thuis.

• 12 Mei 2010 - 18:09

Annelies En Jos:

Toni , Mirella en Chun.
    Als het goed is slapen jullie nu lekker.
    En staat er morgen al weer een spannende dag voor jullie te wachten.
    Ben weer benieuwd hoe dat af zal lopen.Dus heel succes morgen !
    Annelies en Jos

• 12 Mei 2010 - 19:20

Rosas:

Lieve Toni en Mirella,

We zijn net terug van vakantie en lezen nu jullie reisverslag...wat bijzonder om zo met jullie mee te kunnen leven!!! Het voelt heel bijzonder. We willen jullie van harte feliciteren, papa en mama!!!! Wat hebben jullie een mooie zoon!!!! Fijn ook dat het zo goed gaat. We denken veel aan jullie en blijven jullie volgen!

liefs Rosas.

• 12 Mei 2010 - 19:49

De Liefhebbertjes:

Niet alleen ik, maar ook de jongens leven ontzettend met jullie mee. Ze vragen steeds naar Chun en hoe het nou gaat. Nou zo te horen gaat het daar allemaal in ieder geval goed. We wensen jullie een hele goede reis morgen en we blijven jullie volgen...

• 12 Mei 2010 - 19:57

Patrick, Ilse & Emma:

Lieve schatten...we volgen jullie elke dag!! Wat een lief manneke, heerlijk! Wat moet dit een geweldige trip voor jullie zijn! Een heeel dikke knuffel van ons alle drie!!
    Heel veel liefs van Patrick, Ilse en onze ukkepuk Emma xxx

• 13 Mei 2010 - 07:12

Martin En Liza:

gefeliciteerd met jullie mooie manneke chun,geniet met zijn drietjes van deze mooie tijd groetjes

• 13 Mei 2010 - 09:43

Paul En Desiree:

Hallo Toni, Mirella en Chun,

Waarschijnlijk zitten jullie nu in het vliegtuig of zijn nog onderweg. Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben.

Het is fijn om, naast jullie verslag, ook de foto's te zien. Zo te zien is Chun een vrolijk en opgewekt mannetje. En lekker eten kan hij dus ook! Een eigen wil is voor ouders soms wat lastig maar uiteindelijk voor het kind zelf een zegen. Hij moet zich tenslotte wel staande houden in deze maatschappij.

Heel veel liefs,

Paul en Desiree

• 13 Mei 2010 - 11:34

Mascha En Jasper:

Super om jullie verslagen te lezen en jullie op de voet te kunnen volgen. Fantastisch dat het zo'n blij mannetje is, en hij boft met zo'n fijne papa en mama als jullie! Klinkt als een match made in heaven. Geniet van elkaar!
    Dikke kus

• 13 Mei 2010 - 15:32

Oma Meurs:

De foto,s gezien en het verslag gelezen.
    Leuk.
    Ik zal blij zijn als jullie weer thuis zijn.

groeten en nog fijne dagen.

Oma

• 13 Mei 2010 - 18:31

Dariusz:

He Chun,

Je doet het goed joh, maar mocht je tips nodig hebben je kunt me altijd bellen!

Groeten aan papa en mama ook van mijn papa en mama!

Dariusz

• 13 Mei 2010 - 21:39

Willems-jes:

He (buurtjes) Mirella,Toni&Chun

Van Harte Gefeliciteerd.
    Echt het wachten waard!!
    Levenslustig mannetje maar gelukkig heeft papa energie genoeg over nu die niet kan hardlopen?!
    Fantastisch.
    Veel plezier, geluk en wijsheid toegewenst.

Groetjes G&M
    M&W

• 14 Mei 2010 - 05:37

Thomas En Rita:

Lieve Toni, Mirella en Chun,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn gisteren in Beijing.
    We kijken heel erg uit naar jullie volgende berichtje en foto's.
    Heel fijne dagen in Beijing en veel liefs, pa en ma.

• 14 Mei 2010 - 11:32

Tom En Carry:

Hoi Mirella en Toni gefeliciteerd met jullie stoere bink!! Leuk hoor in zijn oranje pakje zo kan hij vast wennen aan het Hollandse oranjegevoel.
    Veel plezier nog en goede reis terug.
    Groetjes Tom en Carry.