deel 2 onze eerste nacht - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu deel 2 onze eerste nacht - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

deel 2 onze eerste nacht

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

11 Mei 2010 | China, Guangzhou

lieve mensen,
Wat lief al die reacties van jullie!!! We hebben goed nieuws! Hij is nu officieel van ons.. vandaag twee uur lang bij de Civil Affairs gezeten; twee gesprekken gehad, een gezinsfoto het laatste gesprek was met de notaris.. Chun zat heerlijk een koekje te eten en met ons te delen.. hij kreeg zelfs een beeldje wat zij op haar bureau had staan omdat hij daar naar zat te graaien.. hij kan High Five met de gids.. en hij doet het nu ook bij ons.. Hij is nu aan het voetballen met Toni en net stond hij te dansen op de muziek van DD company (met dank aan Margriet!!!!)
We hebben ervoor gekozen niet naar het weeshuis te gaan.. hij beseft iets te veel... Hij begint zelfs ons te begrijpen met verschillende dingen.....
Het is echt wel een wildebrasje..hij zit onder de blauwe plekken, maar niet gek hoor.. hij laat zich gewoon van het bed vallen.... op de grond...dus we moeten hem echt in de gaten houden hij is hard voor zichzelf..arme schat
heel veel liefs,
Mirella, Toni en Chun

• 11 Mei 2010 - 05:03

Danny:

Gefeliciteerd met jullie Chun, nu het echt officieel is.
    Goed om te horen dat het een levendig mannetje is.
    Succes verder!!

• 11 Mei 2010 - 05:34

Jan Ans:

hallo schatten wat fijn te lezen dat het goed gaat het is een pracht kereltje groeten pa ma

• 11 Mei 2010 - 06:00

Victor & Diana:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Heerlijk om te lezen dat het de eerste nacht ook goed ging. We zullen jullie belevenissen komende dagen ook vast blijven volgen.

Geniet ervan in de regio, dit is waarschijnlijk nog het meest karakteristieke China dat je ziet t.o.v. Beijing.

Groet,
    Victor & Diana + Meilan en Annelee (Zetten)

• 11 Mei 2010 - 06:04

Thomas En Rita:

Lieve Toni, Mirella en Chun,
    Wat een lief manneke toch, en zo wijs.
    Gefeliciteerd dat hij nu officieel bij jullie hoort.
    Fijne dag verder, veel liefs, pa en ma.

• 11 Mei 2010 - 06:54

Jacco En Monique:

Hallo Lieverds,
    Eindelijk allemaal rond nu maar lekker onspannen lijkt me. Ben blij dat hij goed heeft geslapen in heb wel een beetje liggen woelen. We kunnen nu helemaal niet meer wachten. Geniet he!!! Alles komt goed. Kus van ons

• 11 Mei 2010 - 07:09

Patrick, Ilse & Emma:

Ha lieverds!! wat fijn dat alles goed gaat. Heerlijk om te horen!
    Heeel veel liefs van Patrick, Ilse & Emma xxxxx

• 11 Mei 2010 - 07:26

Joelle:

Fijn dat het allemaal zo goed gaat. En wat een leuke foto's! We blijven jullie volgen

Gr. Jan Anja en Joëlle

• 11 Mei 2010 - 07:28

Annelies En Jos:

Hallo , Van Harte Gefeliciteerd hoor,en wat ben ik blij dat ik mee kan genieten van.
    Wat een pracht foto ,een stralende wilde bras.
    Liefs Annelies en Jos

• 11 Mei 2010 - 08:12

Wim En Jopie Nijhof:

Hallo Mirella en Toni,
    Wij hebben inmiddels ook jullie adres en hebben van jullie verslag en foto's genoten. Wat fijn dat alles zo goed gaat en wat een prachtig mannetje. Volgens Wim lijkt hij zelfs een beetje op Mirella! We wensen jullie nog een fijne tijd, goede terugreis en voor Chun: hartelijk welkom in onze buurt! Groeten ook namens Wim, van Jopie Nijhof

• 11 Mei 2010 - 08:23

Ria:

gefeliciteerd met Chun geweldig de foto,s het is fijn dat hij zo ondernemend is en totaal niet bang geniet maar lekker

• 11 Mei 2010 - 09:25

Bets:

Hallo gezinnetje,
    Wat een leuke foto van Chun een leuk kereltje,en wat fijn dat het nu officieel is PROFICIAT!
    Groetjes Bets

• 11 Mei 2010 - 09:39

Nathalie:

Lieve Mirel, Toni en Chun,

Wat ben ik blij voor jullie dat alles nu officieel is en alles goed gaat! Gefeliciteerd. Wat fijn ook dat hij meteen zo met jullie wil spelen en op schoot wilde zitten! Geniet van jullie kereltje, wat heerlijk dat hij al zo lekker lacht!

Liefs Nathalie

• 11 Mei 2010 - 11:22

Remco En Peggy:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat ontzettend gaaf voor jullie. Fijn dat alles goed gaat en leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen!

groetjes van je collega's communicatie!

• 11 Mei 2010 - 11:48

Willemien:

Hallo Mirella, we genieten van jullie reisverslag en natuurlijk van de foto's. Wat un lekker menneke. !!!(we bedoelen die kleine..)
    Nog een fijne tijd met z'n 3en. grtjs van desi,willemien, manon brenda en ineke

• 11 Mei 2010 - 12:00

Julie:

Congratulations!!!!! I am SO happy for you all. Cake, what a great way to celebrate! Chun looks like a fun little guy full of laughter as childhood should be. I am glad it is official for you and now you can concentrate on your time with Chun in China.

I love seeing and reading your updates each day. Thank you for sharing your experience!

Much love! Your dear friend Julie

• 11 Mei 2010 - 12:24

Wil Wim:

Hallo gezinnetje gefeliciteerd nu is alles compleet,leuk kereltje goed levendig.
    Morgen kunnen wij jullie nog volgen,dan gaan wij op vakantie en helaas, daar hebben zij geeh internet. Wij houden wel kontakt met jan en ans.
    Liefs wim en wil

• 11 Mei 2010 - 12:57

Ans Jan:

wat een leuke foto's van Chun enjullie wachten op volgende berichten ma

• 11 Mei 2010 - 14:08

Charell:

Wat een leuke foto's van de kleine man!! Geniet er maar lekker van!!

• 11 Mei 2010 - 14:22

Dirkje Peter:

hallo kersverse papa en mama wat een vent al he,fijn dat we jullie op deze manier kunnen volgen,dikke kus voor alle drie

• 11 Mei 2010 - 14:25

Rene, Brigitte, Teun:

Hoi alledrie, GEFELICITEERD!!!! Eindelijk zijn jullie nu een echt gezinnetje. Wat een mooie prachtige foto's. Geniet van elkaar en heel veel geluk. Lieve groetjes, Rene , Brigitte en Teun

• 11 Mei 2010 - 16:09

Joop En Jolanda:

in een woord GRANDIOOS!!!! wat een lekker mannetje...
    Genieten jullie ook een beetje van China?? Niet zo belangrijk he? Geniet maar het meest van elkaar!! dikke knuffel en heel veel liefs
    joop en jolanda

• 11 Mei 2010 - 17:08

Fam. Snijder:

Dag lieve buurtjes,
    Wat een schattige buurjongen krijgen we! Isa is al een beetje verliefd op Chun hoor! We kunnen niet wachten totdat jullie weer terug zijn, al hoef je het voor het weer niet te doen, want dat is prut. Geniet van jullie prachtige zoon en tot gauw. Groetjes

• 11 Mei 2010 - 17:58

Jessica:

Wat een stoere bink! Van harte gefeliciteerd, geniet van jullie gezinnetje en we blijven het volgen hoor!
    xx
    Jessica Peter en Mirte

• 11 Mei 2010 - 19:10

Jannet:

Hoi Mirella en Toni, Wat een heerlijk mannetje. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. We wensen jullie nog een hele fijne tijd in China toe.
    Fam. Vellekoop

• 11 Mei 2010 - 20:23

Inez:

lieve mensjes...

heel veel plezier en succes de komende periode...het is echt een pinda hahaha... wat een schatje!!en kom veilig thuis xx

• 11 Mei 2010 - 20:56

Lilian :

Dag Chun,

Gefeliciteerd met je papa en mama! Wat zijn ze blij met je, je boft ontzettend met ze hoor!
    Dag lieve Mirel en Toni,
    Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een prachtkereltje. En wat fijn om het zo te kunnen volgen.
    Liefs van Lilian en twee dikke knuffels van Daan en Lodewijk

• 11 Mei 2010 - 22:05

Ineke Van Der Meijde:

Toni en Mirella, gefelicyeerd en wat fijn dat hij nu officeel jullie zoon is.
    Wat een geweldig kereltje en zo te zien heeft hij jullie ook al in zijn hartje gesloten.
    Wat een prachtige foto,s.
    Groetrjes Ineke

• 12 Mei 2010 - 08:52

Mare :

Lieve Chun,
    Ben je al een beetje gewend? Leuk hè, bij Mirella en Toni. Als je in Nederland bent, laat ik je alle leuke speeltuinen zien. Ik kan ook al Ni Hao zeggen. En ik kan al veters strikken.
    Een dikke knuffel van Mare
    "Mama, dat moet je ook in het Chinees zeggen." Nou, komt die:

• 12 Mei 2010 - 08:59

Marije En Roel:

Heel erg gefeliciteerd! wat een geweldig mannetje! heel veel liefs, Matrije en Roel

• 12 Mei 2010 - 09:47

Annemiek:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Geniet er van en ik blijf jullie volgen.
    Heel veel groeten,
    Annemiek

• 12 Mei 2010 - 10:13

J.frisostr 51:

hoi overbuurtjes,

gefeliciteerd met jullie zoon,geweldig om te lezen en te zien dat het zo goed gaat.geniet maar lekker van hem.
    groetjes erik,marquerita,mathijs en marit.

• 12 Mei 2010 - 11:21

Nicole:

Hey gefeliciteerd met jullie zoon.
    Een leuk mannetje om te zien en een wildebras als ik het zo lees.
    Geniet lekker van elkaar, maar dat zullen jullie wel doen.
    groetjes Nicole en Roy

• 17 Mei 2010 - 13:39

Joh En Gijsje:

Hallo gelukkige mensen wat genieten jullie daar nog een paar dagen dan komen jullie rijk terug met chun knuffel hem maar lekker het is een mooi manneke groetjes doei