onze eerste nacht - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu onze eerste nacht - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

onze eerste nacht

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

11 Mei 2010 | China, Guangzhou

Hallo,
Nou we hebben een erg zelfstandig mannetje gekregen.. het is echt soms moeilijk te begrijpen dat het mannetje zoveel al heeft moeten meemaken.. hij wil nergens bij geholpen worden.. tandenpoetsen, naar het toiletgaan eten.. hij doet alles zelf.. hij heeft echt zo'n enorme zelf overlevingsdrang en wil niet afhankelijk zijn van anderen.. maar goed dat komt wel goed...hij wilde gisteren niet slapen en liep maar rond.. en toen bedachten we opeens dat er in de tas die we van het weeshuis hadden gekregen ook nog een fles met melkpoeder zat.. dus toen Toni die pakte was hij helemaal gelukkig.. en na effe tegenstribbelen en huilen viel hij uiteindelijk tussen ons beiden in slaap.. en sterker nog hij slaapt als een blok en de hele nacht door.. hij slaapt zelfs nu nog.. terwijl het hier tien voor zeven is..

speciaal voor Julie iets in het engels.
Hi Julie,
How nice to see that you are following us and use the google translation. We have to stay in Guangzhou 'till 13th of may. the 13th we will fly back to Beijing and stay there untill the 23th of May and then we fly back to Holland.
He really is a nice boy and he has his own character.
Much love,
Toni, Mirella and Chun

• 11 Mei 2010 - 05:56

Thomas En Rita.:

Lieve Toni en Mirella,
    Wat een zelfstandig manneke, en dat voor z'n drie jaar.
    Gelukkig heeft Chun verder goed geslapen en hoop dat jullie ook goed geslapen hebben.
    Veel liefs en knuffels voor alledrie, pa en ma.