silkmarket en ritanpark - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu silkmarket en ritanpark - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

silkmarket en ritanpark

Blijf op de hoogte en volg Mirella

04 Augustus 2012 | China, Beijing

Vanochtend voelde ik me gelukkig veel beter, lang leve de hoeveelheid paracetamols... dus we zijn met twee andere stellen de taxi ingedoken en naar Silkmarket gegaan. Pfff wat een getrek en geduw.. dus toen we de dingen hadden gekocht die we wilden.. zijn we snel naar het Ritan Park gegaan. Een mooi park waar ook voor de kinderen het een en ander te doen is. Dat de kinderen zich hebben vermaakt spreekt uit de foto's. Nu even rusten en straks met Geronie , Arjan en Sem uit eten.

• 04 Augustus 2012 - 10:33

(o)pa En (o)ma Kesteren:

Fijn dat het weer beter met je gaat Mirella, gelukkig maar.
    Heerlijk eten straks, liefs en een dikke knuffel voor allemaal (o)pa en (o)ma.

• 04 Augustus 2012 - 11:03

Opa En Oma Veenendaal:

Wat een leuke foto''s.
    lekker genieten met de kids.
    liefs pa en ma.
    aftellen tot woensdag.

• 04 Augustus 2012 - 18:47

Paul En Desiree:

Hoi hoi,

Gelukkig knap je weer wat op Mirella! We hopen dat het nu nog weer beter gaat.

Wat is het toch fijn dat we door alle foto's een mooi doorkijkje krijgen in jullie reis. Het is mee genieten op afstand.

Veel liefs, Paul en Desiree