speciaal bericht voor Niels en Marloes - Reisverslag uit Beijingzui, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu speciaal bericht voor Niels en Marloes - Reisverslag uit Beijingzui, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

speciaal bericht voor Niels en Marloes

Blijf op de hoogte en volg Mirella

07 Augustus 2012 | China, Beijingzui

Hey Niels en Marloes,
Tja hoe vind ik China.. het zijn een stelletje soepkippen..ze beginnen tegen mij te praten in het chinees alsof ik dat begrijp... duhuh... ennuh als mama dan uitlegt dat ik geen chinees spreek, kijken ze me helemaal dom aan...
Maar goed het is best ok hier, alleen er is niet veel voor ons te doen. Wel voor papa en mama, maar ja daar hebben wij niets aan.
Het eten is wel erg lekker, ook met stokjes eten is leuk! we hebben pekingeend gegeten, dat vond ik best zielig, maar ja mama zei dat hij toch al dood was, en tja wij eten ook wel kip.
Voetballen kunnen ze hier niet...dus ze zouden nog veel van ons kunnen leren, maar toch kijk ik er stiekum wel weer naar uit om naar huis te komen.. Dus morgenavond rond negen uur hoop ik weer in Randwijk te zijn met mijn broertje.. Hij is best lief, in het begin was het wel wennen, maar hij is wel super lief en we kunnen prima samenspelen alleen voetballen lukt hem nog niet, maar hij is ook nog wel erg klein voor zijn leeftijd, dus we hopen dat hij gaat groeien van het nederlandse eten.

ik hoop jullie snel weer te zien!

Tot snel!
Chun

• 07 Augustus 2012 - 18:31

Jwnijhof:

Hallo fam Brienissen
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! We hebben jullie belevenissen gevolgd en zijn zeer onder de indruk. We wensen jullie een goede terugreis en zijn heel benieuwd hoe Dang het in Randwijk vindt! Groeten Jopie en Wim Nijhof