Een dagje China pretpark - Reisverslag uit Beijingzui, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Een dagje China pretpark - Reisverslag uit Beijingzui, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Een dagje China pretpark

Blijf op de hoogte en volg Mirella

07 Augustus 2012 | China, Beijingzui

Vandaag zijn we naar het pretpark van Beijing geweest. Het oorspronkelijke idee ging niet door want het park is in rebuilding.... maar we werden door een van de medewerkers van het hotel gewezen op een ander pretpark... Tja een soort efteling, erg leuk, met leuke stuntshows etc... We hebben ons daar enorm vermaakt ookal mochten de jongens niet overal in omdat ze nog te klein waren.
Terug was een taxi krijgen erg lastig, maar een particuliere taxi was zo vriendelijk om ons terug te brengen voor 100 yuan terwijl heen 60 Yuan betaald moest worden... maar goed we hadden het genoegen om in een hele oude Jetta die erg uitgeleefd was.. over de vierde ringweg van Beijing te scheuren met gemiddeld 80 km/uur maximaal tussen de dure auto's.... maar we zijn helemaal heelhuids aangekomen... gelukkig.... Chun heeft helaas een oorontsteking, dus met handen en voeten hebben we bij de apotheek druppels gekregen.. het helpt zegt hij dus laten we het hopen.
Snel een McD gepakt en lekker het bad in en straks lekker slapen...
de koffers zijn ook bijna helemaal gepakt.. morgen om 10:00 uur worden de koffers opgehaald en om half elf mogen wij ook onderweg naar het vliegveld.
Liefs,
Toni, Mirella, Chun en Dang

• 07 Augustus 2012 - 13:51

Victor & DIana Mensing:

Geniet van jullie laatste (slaap) uurtjes in Beijing. We hebben genten van jullie dagelijkse verslagen. Met de meiden hebben we het vaak nog over hoe het was in China en hoe het was om dan in Nederland aan te komen. Met al die mensen op Schiphol die staan te wachten....
    De fotoboeken van onze Chinareizen kijken we nog vaak samen in om ook te laten zien hoe het was om op Schiphol aan te komen.
    In ieder geval wensen we jullie een goede thuisreis en tot later een keer in Zetten e.o.

groet, Victor

• 07 Augustus 2012 - 16:24

Opa En Oma Veenendaal:

welterusten en tot morgen op schiphol.
    gr pa en ma

• 07 Augustus 2012 - 16:28

Ineke Van Der Meijde:

Welkom thuis.
    Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie nu kunnen bijkomen en gaan genieten.

groetjes Ineke

• 07 Augustus 2012 - 19:30

M7:

We zien naar jullie uit... emotioneel moment....

kus carla

• 07 Augustus 2012 - 19:32

Buurtjes Van Der Wal:

Goede reis gewenst vanuit Randwijk.
    Buurtjes van der Wal

• 07 Augustus 2012 - 21:03

Nicoline:

Hoi,

In de vakantie weinig mogelijkheden om te kijken, maar nu toch alles weer gelezen!
    Zo te zien hebben jullie het goed met z'n vieren! Super! nou nog een laatste nachtje in China en een hele goeie reis!!

Liefs TNd

• 07 Augustus 2012 - 21:22

Patrick, Ilse & Emma:

Een superwarm welkom thuis!!!!!

Liefs
    Patrick, Ilse & emma

• 07 Augustus 2012 - 21:37

Jojanneke:

Een goede terugreis!! En Chun wel snel beter worden he!!

Tot snel. Groetjes Jojanneke

• 07 Augustus 2012 - 21:49

Bram,rieta,milan En Kenji:

Wij wensen jullie een hele goede terug reis en een welkom thuis

tot gauw

• 07 Augustus 2012 - 22:23

Bart En Charell:

Hele goede reis! Tot morgen! Dikke knuffel Bart en Charell

• 07 Augustus 2012 - 22:33

Jo Knippenberg:

Hopelijk een goede laatste nacht in China.
    En dan.....een goede vlucht naar Nederland ,met jullie beide jongens.

Heel veel geluk samen, en bedankt ,dat we jullie weer mochten volgen.

jo Knippenberg hobbymaatje van Rita.