mama ziek op zoek paracetamol de jongens spelen - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu mama ziek op zoek paracetamol de jongens spelen - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

mama ziek op zoek paracetamol de jongens spelen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

03 Augustus 2012 | China, Beijing

Vandaag lag ik ziek op bed.. het ging totaal niet, dus paracetamol gekregen (mijn grootverpakking was er al doorheen) van Arjan. Geen pearlemarket voor mij dit jaar helaas maar goed rustig aan doen en hopen dat het snel over gaat is het enige motto.
De mannen zijn naar de speeltuin geweest en daar had Dang zijn eerste aanvaring met een hond (nog kleiner dan kwibus) maar toch vond hij het heel eng, dus ben benieuwd hoe het straks thuis gaat.
Daarna samen lunchen en even naar buiten (de muren van zo'n hotelkamer komen heel snel op je af...) nu de mannen in bad doen op tijd eten en dan lekker op tijd slapen.

• 03 Augustus 2012 - 11:15

Ellen :

Hallo lieverds,
    Fijn te lezen dat jullie je wel vermaken, maar nog fijner als jullie volgende week weer lekker thuis zijn. Mirel, beterschap meid en Chun en Dang, jullie moeten mama maar extra verwennen.
    Dikke zoen, Ellen
    (en natuurlijk ook van mijn mannen een dikke knuffel)

• 03 Augustus 2012 - 12:26

Opa En Oma Veenendaal:

wij hopen dat het gauw watbeter gaat.groeten van ons

• 03 Augustus 2012 - 13:21

Liefs Van Ons:

Hoi hoi,
    Toch weer spannen jullie reis. We zijn net pas terug van vakantie en lezen jullie avonturen. Leuke foto's, wat een lief manneke! ok voor Chun een hele ervaring.
    Voor nu beterschap, en nog heel veel plezier komende week!

Liefs Patrick, Ilse & Emma

• 03 Augustus 2012 - 19:22

Elly Vergunst:

Hallo Chun,

Wat heb je al veel gezien en beleefd zeg!
    Op de foto's zie ik dat je samen met Dang, en natuurlijk ook met je papa en mama, veel plezier hebt.
    Je hebt vast veel te vertellen na de vakantie! De reis met het vliegtuig, het eten - met stokjes (oeps, dat gaat dus niet zo makkelijk), de pandabeer, over die lange muur, ....
    Ik zie uit naar jouw verhalen en naar jouw hulp om van de klas een "China"-klas te maken.
    Vraagje: Kun je een of twee munten meenemen om in de klas te laten zien?
    Hopenlijk is mama morgen weer beter (Mirella: van harte beterschap gewenst!) en kunnen jullie weer gezellig met z'n viertjes op stap.

de hartelijke groeten
    juf Elly

• 03 Augustus 2012 - 19:32

Jojanneke:

Hoi Mirella,

Van harte beterschap! Hopelijk verwennen die mannen van jou je een beetje :).

Veel liefs Jojanneke

• 03 Augustus 2012 - 20:24

Annelies En Jos:

Hallo Mirella ,
    Wat is dat nu ziek worden , we wensen je beterschap.
    Wel fijn dat die mannen alleen op stap zijn.
    We hebben de verhalen ieder dag gevolgt .
    Helaas is er iets mis gegaan met de reacties die ik terug stuurde .
    Gewoon een domme fout van mij.
    Maar nu gaat die weer goed.
    We blijven je volgen.

Het berichtje van de verrassing in Kesteren was ook al verdwenen , maar dat zal je allemaal al wel gehoord hebben !!

Lieve groetjes daar Annelies en Jos

• 03 Augustus 2012 - 21:11

Toos En Piet Houben:

Hoi Toni en Mirella en jullie Prachtige Boys.
    Mirella ik hoop dat het al wat beter met je gaat.
    Zal een Kaarsje bij Maria opsteken, je zult zien ,dan gaat het snel beter.
    Hoop dat Jullie nog Mooie dagen zullen hebben, en snel weer Gezond samen naar Huis.
    Heel veel Liefs van ons uit Gennep.
    Dikke Kus voor alle 4 B tjes.
    Piet en Toos.

• 04 Augustus 2012 - 08:14

Dennis Janssen:

Dag familie,
    Dankjewel voor jullie mooie kaart en bericht.

Op de site van overbetuwe.cda.nl hebben we ook een berichtje geplaatst zodat mensen jullie reis kunnen volgen. Wij wensen jullie een goede reis en op 8 augustus een goede terugkomst uit China samen met Dang en Chun.

Hartelijke groeten,
    Dennis Janssen.