olympisch park - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu olympisch park - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

olympisch park

Blijf op de hoogte en volg Mirella

02 Augustus 2012 | China, Beijing

Vandaag zijn we naar het olympisch park geweest. Het was erg warm en we hadden het allemaal zwaar, maar toch zijn we doorgelopen. Doordat nu de olympische spelen ook zijn, is het er erg druk en zijn er speciale tentjes neergezet, waar je bijvoorbeeld van alles kunt uitproberenqua eten. Daarna terug naar het hotel, bij de bakker lekkere broodjes gehaald en op de kamer geluncht. Aangezien ik grieperig ben, ben ik mijn bedje ingedoken om bij te komen. veel finimal en hopen dat het snel weer overgaat. De jongens zijn gaan zwemmen in het marco polo hotel hiertegenover...geloof me voor het zwemmen moet je hier niet komen, het is tig keer zo duur als in Nederland... ongeveer 25 euro voor een volwassene en 12 euro voor een kind... maar goed ze hebben zich goed vermaakt. Ze zitten nu in bad en straks lekker eten en slapen. Al met al een rustig dagje.

  • 02 Augustus 2012 - 12:56

    Opa En Oma Veenendaal:

    beterschap mirel.
    komt het door de airco.
    vandaag krijgen we onze auto terug.
    groeten van ons.

  • 02 Augustus 2012 - 12:56

    Opa En Oma Veenendaal:

    beterschap mirel.
    komt het door de airco.
    vandaag krijgen we onze auto terug.
    groeten van ons.

  • 02 Augustus 2012 - 13:31

    Manon:

    Hoi Mirella,

    Veel beterschap en slaap lekker bij!!!

    groetjes,
    Manon

  • 02 Augustus 2012 - 15:24

    (o)pa En (o)ma Kesteren:

    Even lekker uitrusten Mirella, beterschap, hoop dat het meevalt.
    Liefs en een dikke knuffel voor allemaal, (o)pa en (o)ma.

  • 02 Augustus 2012 - 15:50

    M7:

    Probeer het Olympisch zwembad eens uit... je moet eerst voorzwemmen en dan krijg je een echt certificaat om daar je grote teen nog even in te soppen.. ik weet niet of ze dat nog doen hoor, maar zou leuk zijn als Tony daar zijn zwemdiploma nog een keer kon halen hahahaahaa.

    ik krijg helemaal hysterische kriebels als ik de foto's zie.. al die herkenbare momenten en dingen om te bekijken, zo beroerd dat ik niet daar ben... bah.

    Niet zieker worden hoor mirel.. Airco echt ik geloof er niet in, veel te grote temperatuur verschillenen dan ga je voor de bijl. Sterkte.

    xx carla

  • 02 Augustus 2012 - 20:36

    Rob En Irma:

    fijn dat Toni met de jongens ging zwemmen. Hun een leuke tijd en jij even slapen en beter worden! Lieve groet en we missen jullie! Nog een paar daagjes! Rob en Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirella

Hallo, Welkom op onze weblog! Mirella

Actief sinds 07 April 2010
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 94099

Voorgaande reizen:

07 Mei 2010 - 23 Mei 2010

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Chun op weg naar zijn broertje

Landen bezocht: