speciaal bericht voor mijn vriendje Shawn - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu speciaal bericht voor mijn vriendje Shawn - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

speciaal bericht voor mijn vriendje Shawn

Blijf op de hoogte en volg Mirella

02 Augustus 2012 | China, Beijing

Hey Shawn,
Ja zeg dat ja, ik zag er echt raar uit met dat ding om, maar ja anders was ik kletsnat geweest want het regende echt heel erg hard joh.
Mama was kletsnat want het waaide onderweg dus de paraplu hielp ook niet echt hihihihahahaha.
De hotelkamer, tja hij is behoorlijk groot dus ik kan Dang een beetje leren voetballen met de strandbal, maar hij is nog erg klein dus vind het nog erg moeilijk.
Verder kun je hier echt goed eten!! alleen jammer van die stokjes.. daar kun je prima mee drummen, maar eten neeeee dat wordt hem niet... gelukkig heeft mama vorken en lepels meegenomen dus we krijgen het wel binnen. Mama en papa eten wel met stokjes, maar ja die hebben ook iets grotere handen.. Dang doet alles met een lepel of met zijn handen, dus daar hebben papa en mama al de handen vol aan :)
Verder ben ik met papa wezen fitnessen dus dat is wel erg stoer en dat vind ik ook erg leuk.
Vandaag gaan we als het goed is naar het olympisch park, daar is het bekende stadion het vogelnest daar wil ik wel graag naar toe, dus als we terugkomen zal ik weer wat foto's op de website laten plaatsen
Groetjes,
Chun

  • 05 Augustus 2012 - 10:19

    Shawn:

    wat stoer allemaal.
    we zitten al op je te wachten als je terug komt
    want er is wat nieuws in de speeltuin voor Dang.

    tot snel
    groetjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirella

Hallo, Welkom op onze weblog! Mirella

Actief sinds 07 April 2010
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 94101

Voorgaande reizen:

07 Mei 2010 - 23 Mei 2010

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Chun op weg naar zijn broertje

Landen bezocht: