Van Jinan naar Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Van Jinan naar Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Van Jinan naar Beijing

Blijf op de hoogte en volg Mirella

28 Juli 2012 | China, Beijing

Vanochtend was het vroeg dag... om vijf uur ging de wekker ... de jongens hebben we om kwart over vijf wakker gemaakt en om half zes kwam de gids om ons naar het vliegveld te brengen.
eenmaal op het vliegveld aangekomen was het een kwestie van een half uurtje wachten en hup het vliegtuig in... Dang vond het niet zo'n goed idee, want hij moest stil zitten..... en dat is niet zijn sterkste kant... maar goed na 3 kwartier werd de landing al ingezet dus het was lekker kort..
eenmaal aangekomen in de taxi naar het hotel.. we zitten nu in de andere toren dan met Chun, maar wel hetzelfde hotel.. het voelt een beetje vertrouwd...dezelfde indeling... heerlijk.. toen we boodschappen gingen doen kwamen we Sylvia, Evert Qing, Jian, Brigitte, Leon, Wen en Song tegen dus gelijk gezellig! Toen hebben we afgesproken om om drie uur naar de speeltuin te gaan.. Toen kwamen we er nog een stel van onze reisgroep tegen dus hup met z'n allen eerst lekker in de lobby en toen naar de speeltuin (Dankzij Monique goed gevonden!!!) nu zitten de mannen in bad en straks snel eten en hup naar bed.. morgen zien we wel weer verder.. maandag gaan we met z'n allen naar de dierentuin,... heb er nu al zin in!!!
Kortom het voelt goed om weer terug te zijn in Beijing.!!

• 28 Juli 2012 - 12:09

Opa En Oma Veenendaal:

wat fijn dat het goed gegaan is.
    Nu aftellen naar 8 aug.
    liefs pa ma . Knuffel voor de boys

• 28 Juli 2012 - 12:46

Pascalle Borghans:

Hallo Toni, Mirella Chun en Dang.
    gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Dang!! We kwamen terug van vakantie toen ik het kaartje zag.....Wat fijn om weer in China te zijn voor weer zo'n mooie levensgebeurtenis! En wat ziet hij er schattig en lief uit...Hopelijk verloopt alles soepeltjes en kunnen jullie ontspannen aan elkaar wennen, maar volgens mij lukt dat wel zo aan de foto's te zien.
    Heel veel lieve groetjes, ook aan Brigitte, Leon, Evert, Sylvia en de kindjes. Volgens mij zijn het allemaal jongens hé?
    Geniet nog van deze byzondere tijd!!
    x van Laurent, Pascalle, Eef en Jiang

• 28 Juli 2012 - 13:09

M7:

Hahaaaahahahahaa, zie net op de speeltuin foto dat jullie lekker aan de koffie konden zitten juist omdat Evert en Sylvia er bij waren... je moet weten wie je meeneemt naar china natuurlijk (uitgekiend).
    Heerlijk om bekende grond te hebben en de weg te weten, op naar de eend zou ik zeggen... (neem een tuppertje mee want ik kwijl nu al, zo'n trek heb ik erin!!!) Doe ze de groeten allemaal van ons, we leven met jullie mee.
    xxxxxxx kusjes van ons voor jullie 4444 (ik vind B4 heel stoer staan hoor!!)

• 28 Juli 2012 - 23:44

HCM:

Hé Mirel, Toni, Chun en Dang,
    Eindelijk een goed werkend internet. Net alle verhalen pas goed kunnen lezen. Gefeliciteerd met deze leuke stoere vent! Fijn dat alles zo goed gaat en leuk te lezen hoe goed Chun zorgt voor zijn broertje! Veel plezier nog met zijn allen! Liefs, Harjan, Cindy en Mare

• 29 Juli 2012 - 18:59

Annemieke & Marieke:

Hallo Chun / grote broer !!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en ........ de foto's. Wat een lief ventje en samen echt stoere binkies.
    Nou Chun je bent nu echt de GROTE broer. Veel plezier daar nog. lieve groeten, Annemieke & Marieke

• 29 Juli 2012 - 19:46

Annelies En Jos:

Hallo allemaal ,het is hier nu zondag avond 19.40

Toni , Mirella de verrassing hier in Kesteren was geslaagd .
    Wel jammer van de regen , we hadden goeie hulp .
    Maar dat zullen jullie al wel hebben gehoord !!!

Ik zie wel dat jullie het daar goed naar de zin hebben .
    Wens jullie morgen veel plezier in de dierentuin .
    Ben benieuwd welk dier Chun en Dang het mooiste vinden.
    Lieve groeten van Annelies en Jos

• 29 Juli 2012 - 21:15

Monique Henzen:

Lieve familie,
    Ben blij dat ik jullie de goede richting op heb gestuurd voor de speeltuin ha ha, maar het is een hele andere ha ha lol. Maar als het maar gezellig is. Geniet van alles en de rust en jullie mooie mannetjes.
    Dikke kus van ons 3-en!

• 29 Juli 2012 - 22:12

(o)pa En (o)ma Kesteren:

Lieve Toni, Mirella, Chun en Dang,
    Veel plezier in de dierentuin "vandaag".
    Heel veel liefs (o)pa en (o)ma.

• 30 Juli 2012 - 09:38

Opa En Oma Veenendaal:

Jammer gisteren geen internet.
    Veelplezier vandaag.
    groetjes en veel plezier.
    opa en oma