een rustig dagje en paspoortdag - Reisverslag uit Jinan, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu een rustig dagje en paspoortdag - Reisverslag uit Jinan, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

een rustig dagje en paspoortdag

Blijf op de hoogte en volg Mirella

27 Juli 2012 | China, Jinan

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Lekker uitgeslapen tot half negen en toen snel wassen en naar het ontbijt. Na het ontbijt zijn we naar de winkel gegaan om een cadeautje voor de gids te kopen, het is een gezichtsverzorgingssetje geworden. Daarna eten en wachten op de gids... die kwam in plaats van 3 uur om 4 uur.. toen hadden de gids, Dang en ik precies nog een uur om het paspoort op te halen bij het politiebureau... we kwamen precies op tijd aan en we hebben nu het paspoort van Dang.
Teruggekomen waren Toni en Chun aan het fitnessen dus samen met Dang naar de fitness en daarna zijn we typisch chinees gaan eten.. heel erg leuk en lekker!!! nu de koffers verder inpakken want morgenochtend om half zes staat de gids al voor onze neus..
Morgen naar Beijing vliegen en daar zien we de andere stellen weer even als Brigitte en Leon en Sylvia en Evert en de kids die een week eerder dan ons zijn vertrokken. Erg leuk om dan met vier stellen van de eerste adoptiereis weer in het hotel te zitten met de tweede adoptiereis!!
Wij zijn ook erg benieuwd naar de andere kinderen.. we houden jullie op de hoogte!
Liefs vanuit Jinan

• 27 Juli 2012 - 15:36

(o)pa En (o)ma Kesteren:

Lekker op tijd naar bed vandaag, morgen weer vroeg dag....
    Goede vlucht terug naar Beijing.
    Liefs en een dikke knuffel voor allemaal, (o)pa en (o)ma.

• 27 Juli 2012 - 15:45

Opa En Oma Veenendaal:

hele goede reis morgen.
    we spreken elkaar nog .
    wat een pracht jongens hebben jullie.
    gr.pa en ma

• 27 Juli 2012 - 21:30

..:

.....

• 27 Juli 2012 - 21:35

Jojanneke:

Hehé al heel veel reacties geplaatst (electronica en ik gaan gelovig niet samen :)...), maar zie nu pas dat ze nooit zijn aangekomen!! Ik heb alle reisverhalen gelezen hoor! Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dang! Chun wat ontzettend fijn dat je je broertje nu ontmoet hebt en dat jullie het goed kunnen vinden. En de actie van de 'soepkippen' vond ik hilarisch. Jullie op dat moment denk ik nog niet.
    Een goede reis toegewenst en wat leuk dat jullie ook de andere stellen gaan ontmoeten. Het zal een gezellige drukte worden met alle kids. Chun ik ben erg benieuwd naar al jouw verhalen (en natuurlijk die van papa en mama ook) en kan niet wachten om je broertje te ontmoeten. Tot snel.
    Veel liefs Jojanneke