de eerste dag Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu de eerste dag Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

de eerste dag Beijing

Blijf op de hoogte en volg Mirella

30 Juli 2012 | China, Beijing

Zondag 29 juli 2012 een eerste dagje Beijing.
Na het ontbijt hebben we de papieren aan de gids gegeven voor de legalisatie. Ook hebben we kennisgemaakt met mevrouw Wang Fang van de stichting hier in China. Zij herkende Dang omdat zij het weeshuis waar hij vandaan komt vaak bezocht heeft, evenals onze gids Rose. Zij gaf direct aan dat hij er nu al beter uitzag als toen zij hem voor het eerst zag. Ze heeft ons ook nog wat meer informatie over het weeshuis gegeven dus dat was erg fijn. Daarna zijn we een eindje gaan wandelen en hebben we gelunchd vervolgens zijn we naar het science en technology museum gegaan. Het was er gigantisch druk, en Chun wist ook niet waar hij heen moest en kijken moest.. Dang was echt nog te klein, maar hij vermaakte zich met op en neer een heuveltje op te rennen.. Altijd goed dus
Nu zitten de mannetjes samen in bad te spelen en straks gaan we lekker roasted duck eten.. (speciaal voor Carla zal ik om een doggybag vragen, hoewel ik me afvraag of het dan nog wel smaakt tegen de tijd dat we thuis zijn)
Fijne avond voor jullie. Wij gaan morgen met zijn allen naar de dierentuin, panda’s kijken JEEEJ

• 30 Juli 2012 - 12:16

Opa En Oma Veenendaal:

hallo kids fijn te horen dat het goed gaat.
    Chun en Dang opa en oma tellen af.
    Tot op schiphol
    gr opa en oma

• 30 Juli 2012 - 12:53

Orelia:

Hey,

Leuk om te lezen dat jullie een leuke tijd in China hebben.
    Chun nu moet je me toch eens gaan uitleggen hoe een soepkip er uit ziet? :-))) Deugniet!

• 30 Juli 2012 - 13:04

Pascalle Borghans:

Hallo, ik lees net dat Rob en Nathalie ook bij jullie zijn!! Doe hen ook de groeten en genieten jullie nog heerlijk van het prachtige China.
    Groetjes Pascalle

• 30 Juli 2012 - 15:26

Jojanneke:

Voor straks eet smakelijk en veel plezier morgen in de dierentuin. Jullie vermaken je uitstekend zo te lezen!! Groetjes Jojanneke

• 30 Juli 2012 - 17:14

Shawn:

Hoi Chun,

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen.
    En om jullie op de foto te zien..

Nog veel plezier in China. en ik wil wel straks de foto's zien he van de panda's

Groeten van Shawn en ook van de rest natuurlijk!

• 30 Juli 2012 - 18:37

Paul En Desiree Helmond:

Dag lieve luitjes,

Wat is het toch ontzettend leuk om jullie reis zo te kunnen volgen! Morgen veel plezier in de dierentuin.

Lieve groet,

Paul en Desiree

• 30 Juli 2012 - 21:12

Rene,Brigitte,Teun,Stijn :

Hoi lieve Toni, Mirella, Chun en Dang,

Helemaal leuk om jullie reisverslagen te lezen. Geniet van China,maar uiteraard ook van elkaar. Veel plezier in de zoo. Dierenliefhebber Stijn wil wel graag een foto van de panda's zien:).
    Groetjes uit de meern