jajaja zwembad gevonden - Reisverslag uit Jinan, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu jajaja zwembad gevonden - Reisverslag uit Jinan, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

jajaja zwembad gevonden

Blijf op de hoogte en volg Mirella

26 Juli 2012 | China, Jinan

Vanochtend werden we om half zeven gewekt door een klein meneertje die het nodig vond om in bad te willen.. dus tja het was vroeg dag.. maar wel heel goed van Dang dat hij nu wel in bad wil en zelfs de douchekraan vindt hij niet meer eng.
Tijdens het ontbijt gaf hij ook aan dat hij genoeg had gegeten.. Ja ja we maken vorderingen!!! toen wachten op de gids die onze aktes kwam brengen. Alles samen nogmaals gecontroleerd en ja alles is goed! Dus gelijk maar alles kopieren en klaarleggen voor de legalisatie in Beijing!. Zij gaf ons tevens de tip dat in het Sofitel hier om de hoek een zwembad was.. dus hup snel een bak noodles naar binnenwerken en naar het sofitel lopen.. En ja hoor op de 7e etage was een prachtig zwembad.. Chun zwom zelfs zonder bandjes!!!! Dang vond het in het begin nog erg eng, maar later had hij de smaak te pakken en accepteerde het om tot zijn buikje in het water te bungelen en er dan weer uit.
Heel trots zijn we op Chun hij laat zijn kleine broertje nu zien hoe goed hij kan zwemmen. Ik kreeg nog even een hartverzakking want opeens komt Chun er zonder iets aan zwemmen, maar het gaat hartstikke goed dus tja dan mag ik toch best effe volschieten van trots?

• 26 Juli 2012 - 11:14

Piet En Toos Houben.:

Geweldig ,Jullie mogen zeker trots zijn op die Kanjers .
    Geniet maar lekker daar van alles.
    Wij zijn Trots op Jullie !!!!!
    Veel Liefs Piet en Toos.

• 26 Juli 2012 - 11:46

(o)pa En (o)ma Kesteren:

Wow Chun, wat goed van jou dat je zonder bandjes zwemt, ook knap van Dang dat hij het water ingaat....
    Geniet er maar van, veel liefs voor allemaal (o)pa en (o)ma.

• 26 Juli 2012 - 12:27

Ria:

Haha eerst het bad niet in te krijgen!!
    Heerlijk niks leuker voor kinderen dan water,en Chun keigoed zonder bandje
    Nog veel plezier

• 26 Juli 2012 - 12:35

Monique:

Vanuit de vakantie lees ik jullue geweldige verhalen,jullie doen het toppie
    veel Liefs monique xxx

• 26 Juli 2012 - 12:51

Opa En Oma Veenendaal :

Chun wat goed van jou.
    als je goed kunt zwemmen kun je bij ons ook zonder bandjes.
    Liefs opa en oma

• 26 Juli 2012 - 13:04

Marije:

Haha, prachtverhaal en natuurlijk mag je volschieten meis, wel een heel zwembad vol ;)!
    X Marije

• 26 Juli 2012 - 13:27

Barten Charell:

De foto zegt eigenlijk al genoeg! Volgens ons gaat het heel goed met jullie!!
    Toppers zijn jullie alle 4!! Dikke kus

• 26 Juli 2012 - 17:59

Rob & Irma - Tycho - Suzette:

Pracht foto van 2 prachtige kinderen! We lezen met veel plezier jullie mooie verhalen. Wat gaat het allemaal goed! Knap dat Chun al zo goed kan zwemmen! Dikke knuffel voor jullie allemaal uit Elst!

• 26 Juli 2012 - 19:08

Ellen, Richard En Chris:

Hallo bn'ers, wat heerlijk te lezen dat het zo goed gaat. En wij zijn ook super trots op Chun dat ie al zo goed kan zwemmen. En op Dang dat ie alles mooi durft en doet. Dikke kus, ons