Woensdag 25 juli 2012 bezoek aan het Daming Lake - Reisverslag uit Jinan, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Woensdag 25 juli 2012 bezoek aan het Daming Lake - Reisverslag uit Jinan, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 juli 2012 bezoek aan het Daming Lake

Blijf op de hoogte en volg Mirella

25 Juli 2012 | China, Jinan

Vanochtend begon de dag met een ontbijtje.. en jajajaja dit keer zonder huilen..om alf 10 stond de gids met de chauffeur klaar om ons naar het Daming Lake te brengen. Na een ritje van 10 minuten stonden wij bij de entree van een prachtig meer. Na een wandeling , gingen we naar een boot om een rondvaart over het meer te maken. Zo konden we ook nog de training meemaken van de Drakenboten… erg leuk om te zien. Aangezien we het erg warm hadden doordat de zon erdoor kwam zijn we na een korte wandeling in het park teruggegaan naar het hotel. Aangezien we nieuwe kleren voor Dang wilden kopen hebben we aan de gids gevraagd waar we die het beste konden kopen. Na een bezoek aan het winkelcentrum dichtbij kwamen we al snel samen met de kids tot de ontdekking dat we toch echt ergens anders moesten zijn. Dus wij lopend in de hitte naar het volgende winkelcentrum en ja hoor na tig roltrappen kwamen we op de kinderafdeling.. pfff en ja hoor dan op zoek naar de juiste maat…. Eerst kwamen ze met maten aanlopen die wel al hadden, dus ik gaf al bij de gids aan dat we echt kleinere kleding moesten hebben. En ja hoor uiteindelijk hadden we de juiste maat te pakken.. dus we hebben nu een eindelijk passende broek gevonden en een goedpassend shirt!! JEEEEJ ook voor Chun hebben we nog een nieuw setje gevonden.
Gelukkig konden we ook nog een paar crocs voor beide jongens scoren dus we zijn voorlopig voorzien. Daarna weer terug naar het hotel. De mannen zijn een watergevecht gaan houden op het plein bij het hotel. Ik ben even gaan liggen, was behoorlijk afgepeigerd door de hitte met de zon.
Vanavond zijn we bij de verlichte fonteinshow gaan kijken en jajajajaja Dang doet zijn broer na door ook zowaar het bad in te stappen en te spelen… Tja Chun spelen met badspeeltjes dan Dang ook natuurlijk… Alleen het afdouchen is nog niet helemaal een groot succes maar ja we boeken vooruitgang dat is het belangrijkste!

Ennuh Nicole en Roy… Dang kan nog niet zo goed voetballen als mij maar dat komt nog wel denk ik..
Tja Shawn weet je wat ze hier wel heel goed kunnen?? Skeeleren echt tussen pionnen door etc… heel knap!!
Ennuh Richard Dang eet alles wat maar binnen zijn bereik is, dus zelfs tomaten….. maar euh het zorgt nog niet voor voetbaltechnieken…..

• 25 Juli 2012 - 16:04

(o)pa En (o)ma Kesteren:

Hoi lieve Toni, Mirella, Chun en Dang,
    Wat een prachtige foto's weer, we genieten er zo al van....
    Heel veel liefs en een dikke knuffel voor allemaal, (o)pa en (o)ma.

• 25 Juli 2012 - 16:35

Hier Nog Effe (o)ma:

Ook voor allemaal een kroelkopje van Kwibus.
    Zo gauw ik thuis ben is ze buiten....'k heb lange tijd niet zoveel buiten gezeten als nu.
    Veel liefs (o)ma Kesteren.

• 25 Juli 2012 - 16:52

Ineke:

Hallo Fam, Brienissen.

wat hebben jullie al veel beleefd zeg. Ik lees dat jullie van alles doen samen met de jongens.
    Wat is Dang ook een mooie jongen.
    Ik denk dat Chun en Dang het wel gaan redden hoor.
    Ik wens jullie nog een hele fijne tijd.

Groetjes Ineke

• 25 Juli 2012 - 17:09

(o)ma Speciaal Voor Chun:

Hoi lieve Chun,
    Kwibus heeft een paar fijne plekjes buiten waar hij met dit warme weer het liefste ligt.
    Waar dat is vertel ik je wel als je terug bent!!!!!!
    Veel liefs en een dikke knuffel, (o)ma Kesteren.

• 25 Juli 2012 - 17:20

Desiree En Paul Helmond:

Lieve luitjes,

Wat fijn dat we zo mogen meegenieten van jullie ervaringen. En wat prachtig stel zijn jullie zoons! Jullie zien er op de foto's, ondanks alle vermoeienissen, stralend uit.

Veel liefs, Paul en Desiree

• 25 Juli 2012 - 18:34

Opa En Oma Veenendaal:

lieve kinderen wat beleven jullie toch veel.
    Chun jij moet alles tegen ons vertellen als je weer thuis bent.
    gr. opa en oma

• 26 Juli 2012 - 08:11

M7:

Familie, hier ook lekker warm. Dagje naar het strand met hele gezin en de buren. Dan heb je naar de kinderen geen omkijken meer natuurlijk. Mirel, speeltuin gaat open in de tweede week van juni 2013 (jawel over 11 maanden dus) kan het bijna nog niet geloven... maar na de zomervakantie ligt daar voldoende werk om ons fijn bezig te houden. Ander nieuws, dinsdag ontslag genomen op het werk... waar een vakantie en nieuwe inzichten en een goed gesprek zo hier en daar al niet goed voor kunnen zijn. Details volgen natuurlijk veel later... dit is in een notendopje even wat er hier deze week passeert. Wij genieten met jullie mee, temperatuur in het zelfde dus dat is prettig: iedereen even bezweet... Spring nu snel op de fiets om een dagje te werken, lees je vanavond wel weer... Kus voor nu!!!

• 26 Juli 2012 - 09:40

Susanne :

Hey familie Brienissen,

Wat geweldig leuk dat jullie er een zoon en een broertje bij hebben, gefeliciteerd!
    Geniet nog van een mooie tijd in China.

Groetjes Susanne en Lennard

• 26 Juli 2012 - 12:32

Manon:

Hoi,
    Gelukkig kan ik alle verslagen thuis weer lezen! Alles is goed gegaan.
    Heel veel plezier verder!

Groetjes Manon