Nog eventjes - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Nog eventjes - Reisverslag uit Guangzhou, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Nog eventjes

Door: chunbrienissen

Blijf op de hoogte en volg Mirella

10 Mei 2010 | China, Guangzhou

Hallo,
Over een uurtje vertrekken we naar het Civil affairs bureau.. we hebben net een bezoekje aan de bank gebracht met de gids om voor iedereen het geld te wisselen.. men die mensen zijn gewend om in chaos te leven.. niet te filmen... maar goed we hebben het gewisseld.. Toni is nu met Rene een van de andere adoptievaders naar een supermarkt om toch maar het een en ander in te slaan.. we hebben namelijk een laatste update gekregen van hem dus we moeten rice cereals halen en snoepjes... ook schijnt hij gek te zijn van auto's .. gelukkig hebben we thuis wat cars auto's staan:)
maar goed we zien het wel...
De gids benadrukte nogmaals dat het echt wel een gekkenhuis wordt vanmiddag 44 kindjes worden overgedragen dus ook de canadezen, fransen, spanjaarden, denen etc krijgen hun kindje vandaag...dus veel huilen kunnen we verwachten... maar goed ook daar zijn we op voorbereid...
heel veel liefs,

Succes!!

• 10 Mei 2010 - 05:52

Marlize:

Dag Mirella en Toni,
    wat spannend zeg! Leuk om jullie te volgen, over enkele weken zitten wij ook in Guangzhou om onze zoon op te halen. Heel veel geluk met Chun!
    Peter, Marlize, Yin, Zhi Xiang en bijna Yuan

• 10 Mei 2010 - 06:03

Thomas En Rita:

Hoi Toni en Mirella,
    Als ik dit schrijf zien jullie Chun al.
    Als het kon keek ik even bij jullie om het hoekje.
    Veel succes met alles en knuffels voor Chun.
    Liefs, pa en ma.

• 10 Mei 2010 - 06:54

Joelle:

Succes!!!

• 10 Mei 2010 - 07:00

Ans Jan:

heel veel succes we zijn met de gedachten bij jullie en onze kleinzoon groetjes pa ma

• 10 Mei 2010 - 07:40

Jacco En Monique:

Hai hai,
    Nou we kunnen niet wachten op de eerste kiekjes. Hopelijk gaat ales goed en kunnen jullie in alle hectiek wel genieten van het eerste momnet.
    Kusjes van ons

• 10 Mei 2010 - 07:48

Ellen:

Wat ongelooflijk spannend allemaal, kan de hele tijd nergens anders aan denken.

Maar jullie hebben je kleine Chun nu in de armen mogen sluiten...
    :-)

We leven allemaal ontzettend met jullie mee.
    Dikke kus,
    Ellen

• 10 Mei 2010 - 09:15

Wil@asko-schoonmaak.:

Hoi lieve luitjes,
    Eindelijk, wij wensen jullie heel veen geluk met kleine chun. liefs win en wil

• 10 Mei 2010 - 09:38

Manon:

Hey Mirella en Toni,

Ik ben weer begonnen vandaag en heb jullie hele mooie kaart over Chun gekregen.

Ik wil jullie heel veel succes wensen !! het is echt heel spannend.

tot gauw !!

Groetjes, Manon

• 10 Mei 2010 - 10:50

Thomas En Rita.:

Lieve Toni en Mirella,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet er maar van.
    Veel liefs en knuffels voor alledrie, pa en ma.

• 10 Mei 2010 - 10:52

Bart & Charell:

Is Chun nu eindelijk bij jullie?? Wij hopen snel foto's te kunnen zien!! Liefs van ons!

• 10 Mei 2010 - 11:47

Ineke Van Der Meijde:

Hallo Toni en Mirella,
    ik hoop dat jullie inmiddels kennis gemaakt hebben met jullie zoontje Chun. heel veel geluk.
    Ineke

• 10 Mei 2010 - 20:15

Arnolds:

Dag Mirella en Toni,
    Wij willen jullie van harte feliciteren met jullie Chun, heel veel geluk met elkaar.
    Groet van Herman en Tineke Arnolds.