rustig regenachtig dagje - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu rustig regenachtig dagje - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

rustig regenachtig dagje

Blijf op de hoogte en volg Mirella

31 Juli 2012 | China, Beijing

Vandaag regent het in Beijing en zijn we dus maar gaan shoppen in de mall hier verder op .
We hebben nog wat kleren voor Dang gekocht en nog wat speelgoed. Toen we helemaal doorweekt waren zijn we een andere mall ingegaan en dit was een typische chinese markt. Erg leuk en gezellig.
Aansluitend zijn de jongens gaan spelen en in bad gegaan.. nu nog even lekker rustig aan doen en vanavond met de nieuwe adoptiegroep eten.

• 31 Juli 2012 - 15:02

Opa En Oma Veenendaal:

het is hier ook fris 16gr.
    groeten van ons aan jullie alle 4
    opa en oma

• 31 Juli 2012 - 22:24

Ellen, Richard, Chris:

Hoi lieverds,
    Hebben jullie die barneveldse kip niet op foto gezet? Of jullie eigen apekopjes ... wij willen foto's :-) Geniet nog de komende dagen.