Beijing Zoo - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu Beijing Zoo - Reisverslag uit Beijing, China van Mirella Brienissen - WaarBenJij.nu

Beijing Zoo

Blijf op de hoogte en volg Mirella

31 Juli 2012 | China, Beijing

Vandaag zijn we met de oude reisgroep naar Beijing Zoo geweest. Het was erg gezellig, maar tegelijkertijd erg druk. De chinezen hebben namelijk ook vakantie en een aanzienlijk deel had ook besloten om naar de dierentuin te gaan om de beroemde panda te bekijken. Nadat we hem hadden zien liggen zijn we naar de vogels gelopen. Het is verbazingwekkend hoeveel chinezen een barneveldse kip op de foto kunnen zetten… zelfs kippen zijn graag geziene dieren in de dierentuin.
Via de aapjes en de vossen zijn we bij de tijgers en leeuwen aangekomen. Daarna hebben we wat gedronken en zijn we via de olifanten naar het aquarium gegaan.. Echter de entree daarvoor wsa nog duurder dan het hele park dus hebben we maar besloten om dat niet te doen.. via de panda’s weer terug en zo met een taxi terug naar het hotel. Om half zes zijn we met z’n allen gaan eten. Het was erg gezellig en lekker.

• 31 Juli 2012 - 15:53

(o)pa En (o)ma Kesteren:

Hallo lieve Toni, Mirella, Chun en Dang,
    Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad....ondanks de drukte.
    En vandaag 1 augustus alweer, lekker een beetje rustig aan gedaan.
    Geniet verder van jullie verblijf daar.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel voor allemaal, (o)pa en (o)ma.

• 31 Juli 2012 - 15:59

Oma Kesteren:

Hi foutje, het is morgen pas 1 augustus, wilde de dagen sneller afstrepen.......

• 01 Augustus 2012 - 08:28

Opa En Oma Veenendaal:

Toni moet jij alweer in jullie rugzak duiken?